Ordningsam person till bred receptionist roll

Perido Skills AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Beskriver du dig själv som en serviceinriktad och ordningsam person som trivs i rollen som receptionist? Vill du vidare i karriären och vill vara företagets ansikte utåt samtidigt som du är kontorets alltiallo? Läs då vidare!

Publiceringsdatum
2016-02-04

Beskrivning
Perido söker en receptionist för ett spännande konsultuppdrag hos vår kund, ett fastighetsbolag som arbetar på ett kreativt och serviceinriktat sätt för att tillgodose kundernas behov. Tjänsten är placerad på deras kontor som du hittar i de sydöstra delarna av central Stockholm.

I den här breda rollen som receptionist kommer du ansvara för att receptionen fungera, du koordinerar och ser till att allt finns på sin rätta plats och att besökarna får en trevlig upplevelse. Dina arbetsuppgifter kommer att innehålla traditionella receptionistsysslor som att ta emot besökare, hantera växel, ta hand om mötesbokningar och posthantering m.m. Men förutom rollen som receptionist kommer du även att agera administrativ assistent och ha arbetsuppgifter som att ta fram och sammanställa material, kvittoredovisning, konferensbokningar och hjälpa till med allmänt kontorsarbete samtidigt som du har egna projekt på gång. Rollen innebär både arbete bakom kulisserna och att vara ansiktet utåt för företaget.

Då rollen innehåller många olika uppgifter, både högt och lågt, är det viktigt att du är en prestigelös person som tycker om att hjälpa till där det behövs. Vi tror därför att du är en serviceinriktad, flexibel och strukturerad person. Du trivs i en social roll där du har mycket kontakt med både kunder och medarbetare och där ditt sinne för detaljer bidrar till att förbättra företagets arbetsmiljö.

Är det dig vi beskriver? Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Minst 1-2 års erfarenhet av receptionistyrket, gärna inom fastighetsbranschen
• Goda datorkunskaper
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag på 12 månader med möjlighet till förlängning. Tillträde i början av april.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13056AK i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
13056AK

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 13056
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2654799

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: