Ordningsam ekonomiassistent med erfarenhet av kundreskontra söke

Bemannia / Ekonomiassistentjobb / Umeå
2019-03-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ordningsam ekonomiassistent med erfarenhet av kundreskontra söke" (publicerad 2019-04-10) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia i Umeå, Bjurholm, Härnösand, Luleå, Boden eller i hela Sverige

Är du en kunnigekonomiassistent mer erfarenhet av kundreskontra?Skulle du vilja haen varieranderolldär du dessutomhar mycket kundkontakt? Då borde du söka till vår kund i Umeå.

Om uppdraget

Tjänsten avser ett konsultuppdrag hos vår kund på heltidmed beräknad start denförsta maj 2019. Uppdraget kommer att pågå till och med sista augusti.

Publiceringsdatum
2019-03-08

Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent hos vår kund i Umeå kommer du regelbundet arbeta med in- och utbetalningar, fakturering och hantering avkundreskontra. Utöver detta kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter röra betalningspåminnelser, frånkopplingar, inkassofrågor, autogirohantering, dödsbohanteringar, företagsrekonstruktioner, skuldsaneringar och konkurser.Du kommer även att proaktivt arbeta med företagets säkerhetshantering.

Som person behöver du kunna agera professionellt ochempatiskt då du som tidigare nämnt kommer hantera både inkassoärenden och dödsbohanteringar.

Du behöver vara serviceminded ochbekväm i atthålla dialogerdå dukommerha daglig kontakt med företagets kunder. I och med detta behöver du kunna uttrycka dig väl i tal och skriftbåde i svenska och iengelska.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning eller likvärdigt
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Minst 2 års erfarenhet av fakturering och kundreskontra
• Goda datakunskaper
• B-körkort

Vad vi erbjuder dig
Du får här möjligheten att komma in i en roll där du dagligenfårhantera varierande arbetsuppgiftersamtidigt som dukommer få möjlighet att vara ansiktet utåt till företagets kunder.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag som är 2019-03-13.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare - Sofie Nilsson.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofie Nilsson sofie.nilsson@bemannia.se

Företag
Bemannia

Adress
Bemannia
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155, Stockholm

Jobbnummer
4657316

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia: