Orderservice administratör, Sundbyberg

Sodexo AB / Butikssäljarjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sodexo AB i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Orderservice administratör till Hjälpmedelslogistik
Vi söker nu en medarbetare till ovanstående uppdrag. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang.

Du kommer att vara en del av vårt team inom Orderservice och hantera order, daglig kontak med våra kunder, registrera order samt andra administrativa arbetsuppgifter som är vanligt förekommande inom Hjälpmedelslogistik.

Din bakgrund bör vara inom administration eller service och det är en fördel om du tidigare har arbetat i telefonväxel eftersom detta utgör en stor del av arbetsdagen. Vi arbetar flexibelt och arbetsuppgifterna kan vara varierande. Det är därför viktigt att du är prestigelös, öppen och nyfiken samt ser det som en självklar uppgift att skapa en god stämning på arbetsplatsen.

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av:


Hantering av kundorder inom Hjälpmedelsservice


Orderhantering via telefon, e-mail och fax samt orderadministration


Registrera order i vårt system Visma.


Daglig kontakt med våra kunder och gällande leveranser och hämtningar


Support via telefon och e-mail


Registrera och hantera transport hämtningar


Hantering av frågor via chatt-funktion

Kvalifikationer/Krav:

• Uttrycka dig väl i svenska och engelska i ta och skrift
• Goda kunskaper i telefoni är meriterande
• Goda kunskaper i Officepaketet med inriktning excel och word
• Erfarenhet av affärssystem Visma eller liknande

Publiceringsdatum
2017-08-09

Dina personliga egenskaper
• Du ska vara social och trivas med att vara en knytpunkt för de anställda
• Du ska ha ett genuint intresse för helhetslösningen kring service/möten
• Du ska känna det utvecklande att få lösa dagliga problem på egen hand
• Du ska vara strukturerad och planerande
• Du har förmågan att lyssna, kommunicera och förstå kundens behov
• Du ska vara positiv och trivas med att arbeta i grupp och mot tydliga mål
• Du delar våra värderingar

Anställningsform och arbetstider:

Tillsvidareanställd, dagtid (08:00-16:40)

Har du frågor kontakta Agneta Rudbäck, Arbetsledare Orderservice, agneta.rudback@sodexo.com

Din ansökan vill vi ha senast den 2017-08-31

Ansökan kan endast göras via vår hemsida.



Sodexo har arbetat med hjälpmedelsverksamhet sedan 2003
Vi har provat ut och skräddarsytt hjälpmedel till tusentals personer, allt med målet att förbättra livskvaliteten i vardagen för brukarna. Våra lokaler i Sundbyberg norr om Stockholm rymmer serviceverkstad, lager, utprovning- och utbildningslokaler. Våra hjälpmedelskonsulenter och tekniker har specialistkunskaper för att möta både brukare och förskrivares behov. Vi utbildar personal inom landsting, kommuner och privata vårdgivare så som assistansbolag och hemtjänst.

Vi vill att våra tjänster ska vara det bästa alternativet för den enskilde människan, för fö ;retaget, miljön och ekonomin.

Våra hjälpmedelskonsulenter och servicetekniker provar och väljer noggrant ut varje hjälpmedel. De ska vara hållbara, säkra, lätta att använda och kunna användas av olika åldersgrupper.

Vi vill göra skillnad. Därför har all personal genomgått utbildning i service och bemötande. Det kan verka självklart men vi tror att det är de små detaljerna som gör skillnad. Vi vill att personer som kommer till oss ska känna sig väl bemötta och få hjälpmedel som anpassats efter just deras behov.

Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan, sin starka drivkraft och entreprenörsanda startade han upp ett litet serviceföretag som levererade mat till företagspersonal i hans hemstad Marseille. Idag har Sodexo vuxit till en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 80 länder världen över. Vi är världsledande inom Quality of Life Services - service för livskvalitet, och våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor samt på institutioner. Vi erbjuder integrerade servicetjänster inom Facilities Management: arbetsplatstjänster, lokalvård, måltidsservice samt hjälpmedels- och konferensverksamhet. Vi bidrar till att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser. Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen. Vårt arbete inom dessa områden har också resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser under årens lopp.

I Norden omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Heltid tjänsteman

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sodexo AB

Adress
Sodexo AB
Rissneleden 6, 174 53 Sundbyberg
17453 Sundbyberg

Kontorsadress
Rissneleden 6, 174 53 Sundbyberg

Jobbnummer
3634285

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sodexo AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sodexo AB: