Orderregistrerare, administratör 75%

Personalpoolen Mellansverige AB / Kontorsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken.
Vi söker för kunds räkning en administratör. Arbetet består av att administrera arbetsordrar, inköpsordrar, maskinkort och ev. offertskrivning. Det kan även tillkomma arbetsuppgifter inom den ekonomiska sidan.
Du skall ha tidigare erfarenhet från orderhantering och gärna vana vid kontakter med kunder och säljare. Du kommer även internt vara ett stöd till säljarna i deras arbete. För rätt person kan denna tjänst utvecklas och växa. Du skall tycka om att ha kontakter via telefon och mail, både internt och externa. Du skall hålla en hög servicenivå och vara driven i ditt arbete.

Publiceringsdatum
2011-06-21

Arbetstider och omfattning
75% . Start omgående. Dagtid

Ersättning
enligt överenskommelse. Kollektivavtal finns

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-06-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Annica Ängerek, 019-126059

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
BOX 121
70142 ÖREBRO

Jobbnummer
967981

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: