Ordermottagare till väletablerat företag

Framtiden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en noggrann person med intresse för administrativa uppgifter? Söker du en anställning på deltid vid sidan av studier eller annan huvudsaklig syssla? Vi har tjänsten för dig - ansök redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Som ordermottagare hos vår kund kommer du samarbeta med företagets projektledare som man även kommer få stöttning av under den inledande perioden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå utav ta emot beställningar via mail och lägga in samt hantera dem i affärsystemet, du kommer även ha kontakt med leverantörer och i viss mån kunder samt hantera och skicka fakturor till kund.

Om företaget
Vår kund är specialiserade på att utveckla moderna, inspirerande och kompletta apoteksmiljöer och arbetar både mot apotek och sjukhus. Företaget tillhör en global koncern med 60 anslutna bolag men drivs som ett mindre bolag med familjär känsla. Vår kund sitter i fräscha lokaler på Södermalm i Stockholm och som anställd tillhör du ett drivet gäng kollegor som ger dig stöttning i ditt arbete. Mer information om kunden ges vid eventuellt intervjutillfälle.

Din profil
Skallkrav:
• Datorvana
• Svenska i tal och skrift

Meriterande:
• Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet från Visma

Vi tror att du är en positiv och noggrann person som har lätt för administrativa uppgifter samt viljan att lära sig.

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


Villkor
Omfattning: Deltid, 50% fram till 31/12 med stor chans till förlängning
Placering: Stockholm, Södermalm
Start: Omgående enligt överenskommelse
Arbetstider: Flexibelt

Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Sök redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2018-10-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-16
Ange följande referens när du ansöker: 17993
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anja Widell anja@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 29

Jobbnummer
4416720

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: