Ordermottagare till södra Stockholm!
Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Huddinge,
Botkyrka,
Stockholm,
Salem,
Ekerö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Huddinge,
Botkyrka,
Stockholm,
Salem,
Ekerö eller i
hela Sverige Gillar du att ge service och samtidigt att arbeta administrativt? Adecco har ett uppdrag för dig som Ordermottagare hos vår kund i södra Stockholm!
Hur ser din arbetsdag ut?
Om du vill ha daglig kontakt med kunder och tycker om att arbeta i datasystem kommer du att trivas i rollen som Ordermottagare!
Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av ta kontakt med företagets kunder via telefon. Du tar emot kundernas order, lägger in dem i systemet och följer upp så att kunderna får sina varor levererade enligt beställning. Vidare kan även vissa andra administrativa sysslor tillkomma. Som Ordermottagare kommer din känsla för service och kundbemötande till sin rätt och du får chansen att skaffa dig bra erfarenhet inför framtida yrkesroller!
Vem trivs här?
Har du viss erfarenhet av liknande arbetsuppgifter kommer du snabbt att sätta dig in i rollen. Vidare ser vi du har god datorvana och du lär dig lätt nya datasystem. Du tycker om att prata i telefon, skapar kontakt lätt och värdesätter tydlig kommunikation! Då du jobbar med kunder, både via telefon och mail så behöver du ha god kunskap i det svenska språket i både tal och skrift.
Vidare har du som är noggrann och strukturerad, som har ett stort kundfokus och en positiv inställning alla förutsättningar för att lyckas i rollen!!
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och väntas pågå i ca två månader framöver. Arbetsuppgifterna är dagligen 9-16.00. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-04-09Arbetstider och omfattningArbetstider 9-16, vardagar
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Jonsson 08-598 980 22
sandra.jonsson@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
Jobbnummer 1836133
Observera att sista ansökningsdag har passerat.