Ordermottagare till Sodexo

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du van vid kundservice via telefon? Vill du ha ett jobb där du hjälper människor i deras vardag och gör skillnad? Då har vi jobbet för dig!

Publiceringsdatum
2023-05-26

Om tjänsten
Sodexo erbjuder medicintekniska hjälpmedel som exempelvis rullstolar, duschstolar och sängar och de behöver nu utvidga sin kundsupport med en teknisk orderhandläggare. Som orderhandläggare arbetar du tillsammans med två kollegor i kundsupporten med inkommande samtal och e-post från både privatpersoner och företag. Du hjälper till med tekniska supportfrågor, skapar arbetsorder i affärssystem och stöttar verksamheten i hela servicekedjan.

I din roll som orderhandläggare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Kundsupport via telefon och e-post
• Upprätta order i affärssystem, till exempel besiktning, reparation och servicetjänster
• Fördela inkommande order till teknikerkollegor
• Återrapportera order både internt och till externa leverantörer
• Pakethantering och varumottagning
• Medverka till att följa uppsatta kvalitets- och miljömål

Tjänsten som Orderhandläggare är inledningsvis ett konsultuppdrag via oss på Adecco, men för rätt kandidat finns goda chanser till en permanent tjänst hos Sodexo. Tjänsten är placerad i Sundbyberg och arbetstiderna är måndag till fredag kl. 08.00-16.30.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice via telefon och som har erfarenhet av arbete mot privatpersoner. Du arbetar lugnt och metodiskt och har lätt för att inge förtroende hos människor. Erfarenhet av arbete i olika affärssystem är meriterande.

Som person är du noggrann, ansvarstagande och kundorienterad. Du har lätt för att samarbeta och bygga relationer. Eftersom rollen innebär mycket intern och extern kommunikation är det viktigt att du är en god lyssnare, tydlig kommunikatör och stark relationsbyggare.

Viktigt för tjänsten är:
• God kunskap i svenska, såväl i tal som skrift
• Tidigare erfarenhet av service
• God datorsystemvana

Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
deni.ilic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!



Sökord

Order, kundmottagare, kundtjänst, kundservice, ordermottagare, orderhandläggare, orderhantering, kundsupport, konsumentprodukter, teknisk support, B2C

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-41413".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Deni Ilic
Deni.Ilic@adecco.se

Jobbnummer
7824148

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: