Ordermottagare till Murbiten i Göteborg

Bahusia Personalförmedling AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bahusia Personalförmedling AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Ordermottagare till Murbiten - Lyft och Maskin i Göteborg

Publiceringsdatum
2016-04-19

Om företaget
1989 startade en fantastisk resa för bröderna Mats och Tomas Pettersson. Elva år senare kom Ingemar Porsefeldt in i bilden. De senaste tre åren har skötebarnet Murbiten exploderat till över 70 anställda - samt utvecklats till flera bolag, bland annat Lyft och Maskin På Murbiten Lyft & Maskin arbetar vi med högkvalitativa och nya maskiner. Våra truckar är miljöcertifierade och självklart är förarna rätt utbildade. Dessutom har vi smidiga kranbilar som löser kundernas lyft och transport. Vi vill även underlätta för byggarna på arbetsplatsen och spenderar därför lika mycket tid utanför som inuti maskinen. Inte för att vi måste, men för att vi gärna bidrar med god stämning genom att hålla rent och snyggt omkring oss.

Om tjänsten
Arbetet som Ordermottagare innebär att vara den kommunikativa länken för det fortlöpande arbetet med att hantera inkommande samtal från kunder, medarbetare och leverantörer. Ordermottagaren skall planera arbeten och lösnings orienterat fokusera på att tillgodo se kundernas önskemål. De viktigaste färdigheterna hos en Ordermottagare på Murbiten är att vara service orienterad, i första hand mot kunderna men även mot kollegorna, samt vetgirig. Då företaget befinner sig i en expansiv fas kommer Ordermottagaren ha möjligheten att vara en del av företagets utveckling.

Arbetstiderna är i huvudsak 07:00-16:00

Meriterande för denna tjänst är:
• Arbetslivserfarenhet av kundtjänst och planeringsarbeten
• Praktisk erfarenhet av mjukvaran SDF (Svensk Data Förvaltning)

Om dig
Du beskriver dig som en service inriktad lagspelare där kunden sätts i fokus. Du har arbetslivserfarenhet från administrativa tjänster som; kundtjänst, back-office eller leverans planering. Du vill arbeta på en utvecklande arbetsplats där det ständigt händer nya saker och där du får vara med och växa med företaget. Du är stresstålig och kan ha många bollar i luften samtidigt och gillar att lösa problem.
Stämmer du in på beskrivningen? Tveka inte utan ansök till tjänsten!

Om Bahusia
Bahusia är den externa personalavdelningen för små och medelstora företag. Vi skapar kostnadseffektiva lösningar genom ständiga förbättringar av våra interna processer.

Denna rekrytering sker i sammarbete med Bahusia, har du frågor om tjänsten vänligen kontakta Daniel Hemberg på 031-762 53 51 alternativt maila daniel@bahusia.se .

Välkommen med din ansökan!

Utbildningsnivå:
• Gymnasium

Språk:
• Svenska
• Engelska

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-08
Ange följande referens när du ansöker: 3042756030
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Daniel Hemberg (+46) (0)31-762 53 51

Företag
Bahusia Personalförmedling AB

Adress
Bahusia Personalförmedling AB
Bror Nilssons gata 16
41755 Göteborg

Kontorsadress
Bror Nilssons gata 16, 41755 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2793325

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bahusia Personalförmedling AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bahusia Personalförmedling AB: