Ordermottagare till KVE

Bemannix AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannix AB i Stockholm, Solna, Täby, Upplands Väsby, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Söker du nästa utmaning som ordermottagare? Trivs du i ett familjärt klimat med varierande arbetsuppgifter?
Då har vi det perfekta jobbet för dig! Nu söker vi en driven ordermottagare till vår kund inom nischad elektronik- och teknikkomponenter, timingkomponenter.

Arbetstider: Måndag-torsdag 08:00-16:30, fredag 08:00-15:00.
Ort: Spånga, Stockholm
Omfattning: Heltid
Start: Omgående eller enl. ök.

Om KVE:
KVE startade redan på 50-talet och arbetar med nischade elektronik- och teknikkomponenter. Till exempel kristaller, oscillatorer, sensorer, antenner m.m. Företaget har utvecklats till att idag vara Nordens ledande leverantör av Kvartskomponenter.

Publiceringsdatum
2022-02-15

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten innefattar varierande administrativa uppgifter som att ta hand om ordrar i affärssystem, vara behjälplig vid enklare ekonomi- och fakturafrågor samt telefon- och mailkontakt med leverantörer, utrikes som inrikes. Som ordermottagare hos KVE kommer du ha en betydelsefull roll och vara en viktig del av den dagliga driften.

Om dig:
Vi söker dig som trivs med administrativa uppgifter samtidigt som du drivs av att arbeta serviceinriktat. För att vara aktuell för tjänsten behöver du vara noggrann, strukturerad och trivas med att ta ansvar. Du kommer att ha mycket intern och extern kontakt, därav kräver rollen att du är kommunikativ, tålmodig och en god planerare.

Att du alltid strävar efter att leverera hög kvalitet och ständigt vill utvecklas i ditt arbete ser vi som en självklarhet. KVE är mitt i en tillväxtresa och de söker efter någon som är flexibel, orädd för en utmaning och som vill följa med på resan!

Kvalifikationer
• Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift
• Tidigare erfarenhet av administration
• Kommunicerar på engelska i tal och skrift
• Fullständig gymnasieutbildning

Meriterande:

• Finskspråkig
• Utbildning inom Supply Chain/Inköp/Logistik
• Erfarenhet av affärssystemet pyramid

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrig information
Sök tjänsten via ansökningslänken genom att klicka på Skicka ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via vår karriärsida. För mer information om jobbet är du välkommen att kontakta oss på 08-555 687 00, dagtid vardagar.

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ett utdrag ur belastningsregistret tas på samtliga sökande som kommer till personlig intervju.

Mer info om oss hittar du på www.bemannix.se!

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannix AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannix AB (org.nr 556966-4203), http://www.bemannix.se

Kontakt
Amila Dresevic
073-1590964

Jobbnummer
6347040

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannix AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannix AB: