Ordermottagare till IT-företag

Brain / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brain i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Är Du ute efter ett varierande arbete med inriktning mot inköp, logistik och administration?

Ordermottagare till IT-företag

Thalamus startades i slutet av 80-talet och erbjuder sina kunder kompletta lösningar för data- och telekommunikation. Tillsammans ger Thalamus olika verksamhetsområden kunden möjlighet att köpa en komplett data- och telekommunikationslösning från en och samma leverantör. De är i dagsläget runt 100 anställda och arbetar aktivt för att skapa en attraktiv och utvecklande miljö för sina medarbetare. Kontoret är beläget i Sundbyberg, nära t-banestation och andra kommunikationer.

Arbetsbeskrivning: Du tar emot och hanterar ordrar som du sedan gör inköp utifrån. Du kontaktar leverantörer håller koll på leveranser och meddelar leveranstider till sälj- och teknikavdelning samt kund. Du förvaltar och uppdaterar serviceavtal och sköter även ärenden som berör dessa. Slutligen sköter Du faktureringen kring ditt arbete. Tjänsten innebär ett stort eget ansvar där Du i princip ansvarar för hela den löpande logistikverksamheten. Du håller igång många saker samtidigt och blir något av en nyckelperson i organisationen. Genom dina kontakter med många olika personer och avdelningar får Du enkelt en helhetsbild som ger dig kontroll på hela flödet.

Arbetets omfattning: Heltid, 8:00-17:00. Tjänsten är ett föräldravikariat på ca 1 år och Du arbetar som uthyrd konsult via Brain.

Kompetenskrav: Vi ser gärna att du har jobbat med någon form av ordermottagning, inköp eller logistik. Du har som lägst gymnasieutbildning, med ekonomisk inriktning. Vidare är Du en van dator- och excelanvändare. Dessutom vill vi att Du har ett ekonomiskt och tekniskt intresse för att underlätta ditt dagliga arbete.

Personliga egenskaper: Du är en framåt och glad person med hög social kompetens. Du har ett stort driv, är snabb och effektiv vilket innebär att Du tar tag i saker och med enkelhet hanterar flera saker samtidigt. Du är serviceminded och stresstålig. Som person är Du öppen och initiativrik, Du ser möjligheter och tycker om att effektivisera och förbättra exempelvis befintliga rutiner. Administration är något Du tycker om och Du har alltid ordning och bra struktur i ditt arbete. Du är en självgående person som tar Du ansvar för ditt arbete och låter inte något hamna mellan stolarna. Du ser detta som en stor möjlighet att skaffa dig meriterande erfarenhet inom inköp och logistik inför framtiden!

Intresserad? Skicka in din ansökan till hr_office@brainbemanning.se , bifoga CV och personligt brev och märk din ansökan med "Ordermottagare till IT-företag". Skicka Din ansökan snarast du urval sker löpande. Frågor besvaras av Jenny Sundberg på telefon 08-440 80 68.

Brain arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet. Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.

Publiceringsdatum
2008-02-04

Anställningstyp/arbetstider
Heltid, 8:00-17:00.
Tjänsten är ett föräldravikariat på ca 1 år

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Vi tar emot ansökan via epost: hr_office@brainbemanning.se

Företag
BRAIN
Industrigatan 4A
11246 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-4408090
Mer information på http://www.brainbemanning.se

Kontorsadress
Industrigatan 4A
STOCKHOLM

Jobbnummer
119327

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Brain

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brain: