Ordermottagare till internationellt bolag
MultiMind Bemanning AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige MultiMind rekryterar på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
Tunnelgatan 3, Stockholm. T-bana Hötorget.
Tisdag 24 mars 2015
Klockan 10:30-11.30
Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Vid denna rekryteringsträff kan det vara flera olika arbetsgivare som deltar, mer information om övriga företag hittar du på
www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city .
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
Ordermottagare till internationellt företag
För kunds räkning söker MultiMind en Ordermottagare till ett internationellt företag som jobbar med välkända och berömda varumärken inom optik och sport produkter. Företaget är beläget norr om Stockholm där de sitter i ljusa och moderna lokal. Det finns ett öppet och internationellt klimat på företaget, och för rätt kandidat finns det bra utvecklingsmöjligheter. Detta är en permanent rekrytering med start omgående.
Rollen
• ge support till företagets Nordiska och Baltiska kunder samt säljorganisation både via telefon och mail
• ta emot, registrera och bevaka ordrar - följa hela orderflödet
• hantera reklamationer och returer samt lösa de problem som uppstår
• utveckla och säkerställa processer, affärssystem och rutiner inom företaget
• ha många utåtriktade kontakter med leverantörer, grosster mm.
Person
För att kunna lyckas i rollen är det viktigt att du är en team-player som vågar ta tag i de uppgifter som behöver utföras. I den här rollen samarbetar man med olika avdelningarna och stöttar varandra vid behov. Vi ser gärna att du; är analytisk, ser kopplingen mellan siffror och processer och at du skapar ordning i kaos; är flexibel, kan anpassa dig till olika sätt att lösa problem och uppnå bra resultat; har energi, du upplevs som en positiv person med en 'can do' attityd. Vi ser dessutom gärna att du har minst ett års erfarenhet av arbete inom Customer Service, helst inom en internationell miljö, och det är ett krav att du pratar och skriver flytande svenska och engelska - det är meriterande om du behärskar ytterligare nordiska eller baltiska språk.
Teknisk kunskap
Vi söker en teknisk kunnig kandidat, som trivs med arbetet som ordermottagare. Det är ett krav att du sedan tidigare har erfarenhet av att ha arbetat i SAP samt att du har goda kunskaper i Excel.
Är du social, resultatinriktad och gillar att arbeta i ett sammansvetsat team? Isf kommer du att få möjlighet att utvecklas i en roll med varierande arbetsuppgifter där ditt eget initiativ gör skillnad!
Publiceringsdatum2015-03-19KontaktKerem Savci
tfn: +46 8 21 67 11
för mer information :
http://www.multimind.seBesök oss gärna på rekryteringsträffen!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-03-24
Endast om Du inte kan närvara vid rekryteringen kan Du ta kontakt med Multimind på
Klicka på denna länk för att göra din ansökan eller
information@multimnd.seFöretagMultiMind Bemanning AB
AdressMultiMind Bemanning AB
11122 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
E-postadress:
information@multimind.se Jobbnummer 2212870
Observera att sista ansökningsdag har passerat.