Ordermottagare till Hjälpmedel Skåne i Kristianstad

Region Skåne, Habilitering och hjälpmedel, Hjälpmedel Skåne / Kontorsjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Region Skåne, Habilitering och hjälpmedel, Hjälpmedel Skåne i Kristianstad, Hässleholm, Eslöv, Lund, Staffanstorp eller i hela Sverige

Gör skillnad. Varje dag.

Nu vill vi förstärka vår ordermottagning med ytterligare en medarbetare. Vi letar efter dig som trivs att arbeta i ett högt tempo med omväxlande arbetsuppgifter. Är du driven, engagerad och ansvarstagande? Då är det troligen dig vi letar efter!

Hjälpmedel Skåne består av cirka 120 medarbetare och är ett verksamhetsområde inom förvaltningen Regionservice, som förser den skånska hälso- och sjukvården med servicelösningar. Hjälpmedel Skåne ansvarar för samtliga hjälpmedelsområden som idag finansieras av Region Skåne. Här ingår hjälpmedel till personer med rörelse-, syn-, hörsel-, kommunikations- och kognitionsnedsättningar, medicinska behandlingshjälpmedel, ortopedtekniska hjälpmedel samt läkemedelsnära produkter.

Vi är ett positivt och samarbetsinriktat team bestående av 23 ordermottagare och administratörer. Hos oss arbetar vi med bland annat avrop av hjälpmedel, fakturahantering och support till systemanvändare. Vår ordermottagning vänder sig till patienter och förskrivare gällande förbrukningsprodukter inom inkontinens, speciallivsmedel och diabetes.



Publiceringsdatum
2019-01-24

Arbetsuppgifter
Som ordermottagare kommer du ingå i ett team som idag består av 10 medarbetare. Rollen är en omväxlande administrativ tjänst med stort kundfokus där den huvudsakliga uppgiften är att hantera beställningar från patient, anhörig eller vårdgivare via telefon och mail i vårt IT-system Sesam LMN.

Utöver ovan arbetsuppgifter innebär tjänsten bland annat att hantera leveransförfrågningar, register- och artikelvård samt kontakter med exempelvis leverantörer och vårdpersonal. Hos oss har du möjlighet att påverka verksamheten genom att vara delaktig och drivande i våra olika förbättringsarbeten.



Kvalifikationer
Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tycker det är roligt att lära dig nya saker. Du tar gärna egna initiativ och är flexibel inför nya situationer och arbetsrutiner. Du strävar alltid efter ett professionellt möte med kunden i centrum och med målet att i alla lägen leverera mycket god service utifrån Region Skånes värderingar Välkomnande, drivande, omtanke & respekt. Vidare har du lätt för att hitta lösningar både på egen hand och i samarbete med kollegor. Du är van att hantera hög grad av arbetsbelastning och som person är du serviceinriktad, utåtriktad och kan kommunicera på en professionell nivå.

För att lyckas i din roll hos oss tror vi att du har några års arbetslivserfarenhet inom orderhantering, service och administration. Du har även arbetat i olika IT-system samt Office-paketet. Avslutad gymnasieutbildning är ett krav, gärna med inriktning administration. Du kommunicerar väl på svenska, i såväl tal som skrift. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

I den här rekryteringen tillämpar vi löpande urval, varmt välkommen med din ansökan redan idag!


ÖVRIGT
Region Skåne ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik och en hållbar utveckling i hela Skåne. Vårt högsta beslutande organ är regionfullmäktige, som väljs direkt av invånarna i Skåne.
Region Skåne är en värderingsstyrd organisation som arbetar med värderingarna välkomnande, drivande, omtanke och respekt som grund för allt vi gör.

http://www.skane.se/rekryteringsstatus kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde efter överenskommelse. .

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-07
Ange följande referens när du ansöker: A844701
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Pärlemar - Enhetschef 044-194656
Tor Håkansson, teamledare 0725-99 97 45

Företag
Region Skåne, Habilitering och hjälpmedel, Hjälpmedel Skåne

Adress
Region Skåne, Habilitering och hjälpmedel, Hjälpmedel Skåne
Västra Storgatan 12
29189 KRISTIANSTAD

Kontorsadress
Västra Storgatan 12 KRISTIANSTAD

Jobbnummer
4573800

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Region Skåne, Habilitering och hjälpmedel, Hjälpmedel Skåne

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Region Skåne, Habilitering och hjälpmedel, Hjälpmedel Skåne: