Ordermottagare till ett miljöteknikbolag i Täby
Rp Rekrytering Bemanning AB / Kundservicejobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Täby,
Danderyd,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en ordermottagare som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i mars.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en serviceinriktad och strukturerad ordermottagare till vår kund. Företaget utvecklar och producerar miljövänligt fibermaterial till textilier, funktionellt trä och rengöringsprodukter. Kontoret är beläget i Täby. Tjänsten är på heltid med start i mars och pågår till juni, med chans till förlängning. Arbetstiderna är måndag - fredag klockan 08.00 - 17.00. Tjänsten passar dig som trivs att arbeta självständigt och som brinner för att leverera service i toppklass.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
Publiceringsdatum2021-01-27ArbetsuppgifterSom ordermottagare kommer du att arbeta med arbetsuppgifter som exempelvis:
Kundservice via mail och telefon
Ordermottagning
Orderregistrering
Boka frakt
Bevaka leveranser
Administrativa arbetsuppgifter som exempelvis att skapa plocklistor
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare erfarenhet av service och administration
Har tidigare erfarenhet av orderhantering
Har goda kunskaper inom Officepaketet
Har arbetat i ett affärssystem
Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om:
Du har arbetat i affärssystemet Jeeves
Som person är du social, serviceinriktad och professionell. Du är strukturerad, noggrann och självgående. Vidare är du initiativtagande, ansvarsfull och prestigelös.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRp Rekrytering Bemanning AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429),
http://www.ryskapostenbemanning.se Arbetsplats Ryska Posten Bemanning
Jobbnummer 5544202
Observera att sista ansökningsdag har passerat.