Ordermottagare på 50% till spännande uppdrag

Poolia Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2020-12-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ordermottagare på 50% till spännande uppdrag" (publicerad 2020-12-17) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Öckerö eller i hela Sverige

Är du en positiv och ordningsam person som brinner för service och är van att arbeta självständigt? Har du även intresse och erfarenhet av administration och vill arbeta i en spännande roll med variation och mycket eget ansvar? Då kan detta uppdrag vara något för dig! Nu söker vi en Ordermottagare till ett uppdrag på 50% hos Midbec Tapeter. Din roll är att stötta organisationen kring orderhantering och tillkommande administration. Under 6-7 månader får du möjlighet att arbeta i en viktig funktion i bolaget och en roll med många kontaktytor. Urval och intervjuer sker löpande från v. 2 och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - se därför till att skicka din ansökan idag!

Publiceringsdatum
2020-12-16

Om tjänsten
Du kommer att ingå i ett härligt team på fyra personer som tillsammans ansvarar för växel och ordermottagning. Kontoret ligger i Mölnlycke och dina arbetstider kommer vara mellan 12.00 - 17.00. Uppdraget pågår från 1 februari till mitten på augusti 2021, där det finns möjlighet att arbeta heltid under sommarmånaderna. Som konsult får du möjligheten att utveckla din kompetens och utöka ditt kontaktnätverk. Vid din sida har du en konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på ditt uppdrag. Vi vill att du ska trivas som konsult på Poolia och självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt friskvårdsbidrag.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Ta emot order via telefon, mail och web
• Hantera returer och reklamationer
• Inköp från utländska leverantörer
• Inleveranser av befintliga artiklar
• Allmänna kontorsgöromål

Vem är du?
Rätt person för uppdraget är öppen och serviceinriktad med stor förståelse för kunders olika behov. Du är även flexibel och ordningsam då flera olika arbetsuppgifter kan vara aktuella under samma dag. För att nå dina uppsatta mål arbetar du strukturerat, målfokuserat och är inte den som ger sig i första taget.

Formella krav för tjänsten:
• Gymnasieexamen
• Erfarenhet av kundservice och administrativt arbete
• Du har mycket goda kunskaper i engelska både i tal och skrift
• Goda kunskaper i Office-paketet

Om verksamheten
Midbec säljer och levererar tapeter till färgfackhandeln i Sverige och runt hela världen. Tapetpassion sedan 1974. Vi älskar känslan som tapet ger! Rum blir till hem, vardag blir till lyx. Vår grundtanke är kvalitet, oavsett om vi designar själva eller importerar från världsledande varumärken. För vi vet att när trender skiftar består skickligt hantverk och passion. Midbec är ett familjeägt företag med totalt 19 anställa.


Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Poolia Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "58248".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655), http://www.poolia.se

Arbetsplats
Poolia Väst AB

Jobbnummer
5491925

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Sverige AB: