Ordermottagare / orderadministratör / innesäljare
Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2017-03-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ordermottagare / orderadministratör / innesäljare" (publicerad 2018-01-30) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-03-07FöretagetFöretaget är marknadsledande inom sin specialstation av byggprodukter på den svenska marknaden. De erbjuder sina kunder en helhetslösning då de utvecklar, tillverkar och säljer produkter och system inom samhällsbyggnation. Företaget har cirka 170 000 anställda världen över, cirka 800 av dessa arbetar i Sverige.
Dina arbetsuppgifterI rollen som ordermottagare ansvarar du för att registrera och dokumentera inkommande order, där du följer kunden fram till leveransen. Beroende av kunds förfrågan förekommer det att du aktivt arbetar med att hjälpa företagets kunder att hitta lösningar som är utöver de vanligare leveranserna. Det ingår också i din roll att boka lämpliga transporter utifrån kunds beställning och förfrågan. Du arbetar nära både inne- och utesäljare där ni samarbetar för att erbjuda företagets kunder er bästa service.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom orderhantering och/eller lagersupport
• Du har god datorvana, det är meriterande med erfarenhet av SAP
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som motiveras av att leverera lösningar till kund och av att ta ett extra steg för att göra motparten nöjd. Din lösningsfokuserade inställning gör det enkelt för dig att ändra synsätt och bidra med nya förslag och lösningar. Vidare trivs du väl i en roll där du kan ta ansvar för ditt egna arbete och driva dina ärenden framåt.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Vi vill att du ansöker om tjänsten med CV samt personligt brev, som är riktat mot den aktuella tjänsten.
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: orderadministration, orderadministratör, administration, ordermottagare, orderhandläggare, orderläggare, order, lager, lagersupport, support, teknik, bygg, SAP, heltid, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Larsson
camilla.larsson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3360122
Observera att sista ansökningsdag har passerat.