Ordermottagare och innesäljare till Tyresö!

Framtiden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Tyresö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Tyresö, Lidingö, Värmdö, Huddinge, Stockholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Tyresö, Lidingö, Värmdö, Huddinge, Stockholm eller i hela Sverige

Är du serviceminded och vill arbeta med kundkontakt? Då kan du vara vår kunds nästa ordermottagare/innesäljare! Urval sker löpande så se till att skicka in din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2015-05-22

Arbetsuppgifter
Som ordermottagare och innesäljare hos vår kund kommer du att ha en bred roll med fokus på kundkontakt och service gentemot nya och befintliga kunder. En stor del av ditt arbete kommer att handla om att stötta och avlasta de mer seniora säljarna med säljadministration. Som ordermottagare och innesäljare kommer du att ha mycket kontakt med kunder på telefon och arbeta med orderadministration, offerter och förfrågningar från kunder. Du kommer att ha en central roll på företaget och ha daglig kontakt med andra avdelningar så som inköp och produktion. Då vår kund arbetar mycket mot internationella kunder kan det bli aktuellt med resor i tjänsten framöver. Du kommer också att vara ansiktet utåt gentemot kunder på mässor.

Om företaget
Vår kund är ett modernt verkstadsföretag med egen produktutveckling, försäljningskontor och produktionsanläggning i Tyresö. På företaget arbetar det ca 60 anställda. Du kommer att ingå i ett mycket kunnigt och erfaret säljteam och för rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter i företaget. Mer information om företaget ges vid eventuell intervju.

Profil
Skallkrav:
• God datavana
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Körkort

Meriterande:
Sälj/Marknadsutbildning
Teknisk utbildning
Erfarenhet av att arbeta med försäljning
Kunskap i Finska
Vi ser att du som söker har ett tekniskt intresse, är noggrann, ödmjuk, utåtriktad, serviceminded och trivs med att arbeta i en kundfokuserad roll. Du har viljan att växa inom försäljning och ser positivt på att arbeta i team.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Start: Augusti
Urval: Sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 5517
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Landin 0735 16 89 74

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 29, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2306163

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: