Ordermottagare med logistikintresse för omgående start
SW GBG / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SW GBG i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på
www.sw.se och gilla oss på Facebook!
Är du serviceinriktad och van användare av affärssystem? Vill du ha ett arbete där dina datorkunskaper kommer väl till användning? Nu söker SW en ordermottagare för ett uppdrag med omgående start. Uppdraget pågår i 6 månader och för rätt person finns chans till anställning hos kund efter det.
Tjänstebeskrivning
Du kommer i din tjänst som ordermottagare att arbeta med att ta emot order via system, e-mail och telefon. I din roll som ordermottagare arbetar du i ett team där stor vikt läggs på samarbete, ett öppet klimat och att motivera varandra. Du kommer att hantera kontakten med beställande kunder och vårda relationen till dessa. I tjänsten som ordermottagare hanterar du hela orderprocessen, från ax till limpa. Du kommer även att stötta mot leverantörsfakturering, fraktbokning och övriga administrativa uppgifter. Då du kommer att kommunicera och arbeta både mot interna avdelningar och mot företagets kunder kommer din goda kommunikativa förmåga och samarbetsförmåga komma väl till användning. Företaget arbetar i Pyramid och Palette.
Lämplig bakgrund
För att lyckas i rollen som ordermottagare har du erfarenhet ifrån att arbeta med datorn som redskap och har tidigare erfarenhet ifrån en liknande tjänst. Har du arbetat med hela orderflödet och har ett logistikintresse är det positivt. Du gillar processer och trivs i en tjänst där du får en helhetssyn över de delar du är involverad i. Du är en van användare av Officepaketet, främst Excel och du behärskar såväl svenska som engelska i både tal och skrift.
Som person är du lyhörd, ambitiös och initiativrik. Du är inte rädd för att hjälpa till där det behövs och du har ett driv och en vilja att utvecklas. Vidare är du en van datoranvändare som trivs i en bred tjänst. Du har en god kommunikativ förmåga och är strukturerad i ditt arbete. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Tjänsten är med omgående start och förväntas pågå i 6 månader. För rätt person finns goda möjligheter till anställning efter det. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson 031-333 54 81.
Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader, med möjl. till förlägning
Publiceringsdatum2015-10-15ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Johansson +46 31-333 54 81
FöretagSW GBG
AdressSW GBG
Kungsgatan 48A
41115 GÖTEBORG
KontorsadressKungsgatan 48A, Kungspassagen
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2481224
Observera att sista ansökningsdag har passerat.