Ordermottagare med känsla för reservdelar!

Maxkompetens Växjö / Säljarjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Växjö i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Tingsryd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2013-02-04

Arbetsuppgifter
Vi söker för kunds räkning en innesäljare/ordermottagare. Vår kund är ett större bil- och verkstadsbolag i Växjö som i dagsläget behöver förstärkning på sin säljavdelning.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av MaxKompetens men arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Dina arbetsuppgifter
Som innesäljare/ordermottagare kommer du främst att arbeta med att:

• Via telefon, mail och webbportalen, mottaga och hantera kundförfrågningar.
• Via affärssystem och webbverktyg råda kunderna kring priser och reservdelar.
• Vårda befintliga och skapa nya kundrelationer, både via telefonen, webben och i viss mån fysiska kundbesök.
• Uppdatera och utveckla prislistor och övriga artikelregister.
• Hantera orderadministration.

Utvecklingsmöjligheter: Anställningen inleds hos Maxkompetens, men för rätt person kan det finnas möjlighet till en fortsatt anställning hos vårt kundföretag.

Profil
Vi söker dig med intresse för försäljning och teknik. Vi ser gärna att du har grundläggande kunskaper inom fordon och/eller reservdelar. Din serviceförmåga är mycket god och du gillar att vårda befintliga och skapa nya kundrelationer. Din styrka att hitta lösningar kan komma att bli ytterst viktig i rollen som innesäljare/ordermottagare.

Din datorvana är mycket god och du innehar någon form av dokumenterad erfarenhet ifrån affärs- eller webbsystem. Att kunna arbeta i ett högt tempo är viktigt och sinnet för ordning och reda kommer att vara en viktig pusselbit för att lyckas i rollen.

Ett utdrag ur belastningsregistret och/eller en kreditupplysning kan komma att göras i samband med anställning.

Start: Skiftet mars/april.

Arbetstid: Heltid, dagtid.

Lön: Individuell lönesättning tillämpas.

Du är välkommen med din ansökan redan idag!

Om företaget
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag när det gäller uthyrning och rekrytering av studenter och unga akademiker. Sedan 2003 har vi hjälpt våra kandidater och kundföretag att hitta varandra, med rätt person på rätt plats i rätt tid som resultat. Vi har tillgång till framtidens bästa arbetskraft och de mest spännande tjänsterna för unga akademiker och studenter. Läs mer om oss på www.maxkompetens.se!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Maxkompetens tillämpar provanställning om 6 månader.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-03-11
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Rebecca Moberg, Key Account Manager 070- 546 12 22

Företag
Maxkompetens Växjö

Adress
Maxkompetens Växjö
Framtidsvägen 12
35196 VÄXJÖ

Kontorsadress
FRAMTIDSVÄGEN 12 A
VÄXJÖ

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0470-723388
E-postadress: vaxjo@maxkompetens.se

Jobbnummer
1457410

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Växjö

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Växjö: