Ordermottagare med goda administrativa kunskaper

BemanningsPartner / Kontorsjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BemanningsPartner i Kristianstad, Bromölla, Hässleholm, Olofström, Hörby eller i hela Sverige

BemanningsPartner AB är ett företag i Skåne, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Läs mer om oss på www.bemanningspartner.se

För vår kunds räkning söker vi nu en ordermottagare med god vana av administration till Kristianstadsområdet. Kunden är ett företag inom metallindustrin som utecklar, tillverkar och säljer produkter. Tjänsten är en uthyrning till kund.

Arbetet kräver:

• Mycket goda datakunskaper.

• Flytande engelska i tal och skrift

• Positiv som person med glimten i ögat som är van vid högt tempo.

• Du har minst några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och tycker om att kommunicera via telefon och mail.

Viktiga egenskaper för tjänsten:

Du är serviceinriktad, lösningsorienterad och sätter alltid kunden i fokus. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet samt din förmåga att förstå och anpassa dig till kundens behov och situation. Du kan arbeta självständigt i ett högt tempo.

Fast lön, Enligt överenskommelse
Heltid

Publiceringsdatum
2014-02-04

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ann Karlsson, Kundansvarig 0738-500 215

Företag
BemanningsPartner

Adress
BemanningsPartner
TRAKTÖRSGATAN 11
25246 HELSINGBORG

Jobbnummer
1769890

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BemanningsPartner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BemanningsPartner: