Ordermottagare, logistikplanerare, receptionist

Styckmästarn I Gamlestan AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Styckmästarn I Gamlestan AB i Göteborg

Publiceringsdatum
2014-04-09

Om företaget
Styckmästarn i Gamlestan AB styckar och konsumentpaketerar köttdetaljer till detaljhandeln. Bolaget kännetecknats av genuint hantverk, unik kundservice, hög flexibilitet, leveranssäkerhet och inte minst ett stort engagemang hos såväl ägare som personal.
Företaget står inför nya utmaningar i form av ökade volymer till befintliga kunder och ett ökat intresse från nya samt blivande kunder. Vi arbetar aktivt med att bredda kundbasen och erbjuda fler detaljhandlare våra unika produkter. Välkommen att läsa mer på www.styckmastarn.se

Arbetsuppgifter
Styckmästarn söker en person som kan ta ansvar för att ordermottagningen i företaget blir korrekt genomförd, från butiksbeställning till produktionsplanering och slutligen som underlag till fakturering.
Tjänsten som ordermottagare kan innebära aktiv, daglig försäljning ut mot våra befintliga kunder. Försäljningen sker vid sådana fall via telefon, internetannonsering samt via mail. Försäljningen sker utefter daglig lagerstatus samt kampanjer.
Tjänsten innefattar registervård i affärsystemet, prisändringar på artiklar samt framtagandet av varucertifikat (VCD).
Personen vi söker skall även ansvara för den dagliga logistikplaneringen med anlitade och egna fraktbolag/bilar.
Tjänsten innefattar receptionsansvar för växeln och kundbesök.

Dina personliga egenskaper:
Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet som ordermottagare/innesälj/logistikplanering.
Som person har du lätt för att snabbt sätta dig in i processer och har förmågan att arbeta självständigt. Du behöver vara duktig på problemlösning och kreativt lösa alla utmaningar du ställs inför. Du är prismedveten och har ett ekonomiskt tänkande samt kan sätta dig in i vår produktions olika processer. Vidare är du noggrann, strukturerad ut i fingerspetsarna, ansvarstagande och utåtriktad.
Styckmästarn arbetar i affärssystemet JEEVES. Tidigare erfarenhet från vårt affärssystem är mycket meriterande. Du bör vara mycket IT-kunnig och hantera Officepaketet i allmänhet och Excel i synnerhet.
En röd tråd i tjänsten är kundkontakt. Du är Styckmästarns värdeord ?närhet och unik kundservice? personifierad vilket innebär hög tillgänglighet och serviceanda för kunden.
B körkort är önskvärt.

Du erbjuds:
Du kommer att erbjudas en rolig och utvecklande roll på ett snabbt växande företag.

Skicka din ansökan snarast då vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före utsatt sista ansökningsdatum. Vänligen medsänd foto. Vid frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Daniel Wahlgren på daniel@styckmastarn.se

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Dina arbetstider är; 06:30 -16:00 måndag- torsdag, samt 06:30-13:30 fredagar

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Ordermottagare
Ansökan kan skickas till e-postadress: daniel@styckmastarn.se

Kontakt
Daniel Wahlgren 0707-615461 daniel@styckmastarn.se

Företag
STYCKMÄSTARN I GAMLESTAN AB

Adress
STYCKMÄSTARN I GAMLESTAN AB
SLAKTHUSGATAN
41502 GÖTEBORG

Kontorsadress
SLAKTHUSGATAN
GÖTEBORG

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-217480

Jobbnummer
1835702

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Styckmästarn I Gamlestan AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Styckmästarn I Gamlestan AB: