Ordermottagare Lastbilsbud

Lillebil AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lillebil AB i Stockholm

Vi söker en kontorsmedarbetare på heltid för arbete främst med ordermottagning och i viss mån transportledning och planering.
Att erbjuda våra kunder branschens bästa service och bemötande är för oss något mycket viktigt, varför vi söker dig med både goda sociala och kommunikativa förmågor samt som både är noggrann och trevlig.

Arbetsuppgifterna handlar om att hantera bokningsförfrågningar via flertalet kanaler, bistå våra chaufförer med information, skapa enklare offerter, assistera trafikledning och mer därtill.

Erfarenhet från både transport och byggmaterialsektorn är meriterande, men inget krav, viktigast är dina personliga egenskaper och viljan att utvecklas med oss!
Önskvärda kvalifikationer:
God lokalkännedom i Stockholms-området.
Flytande svenska i tal och skrift.
Grundläggande engelska i tal och skrift.
Ansvarstagande.
God stresshantering.

Arbetstid vid heltid vardagar 08.30- 17.00.
Vi tillämpar kollektivavtal.

Publiceringsdatum
2019-11-19

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-18

Adress
Lillebil AB
FLYGFÄLTSGATAN 2 A
12823 SKARPNÄCK

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Lillebil AB (org.nr 556202-6194)
Flygfältsgatan 2 A (visa karta)
128 23  SKARPNÄCK

Ansökan
E-post: info@lillebil.se

Arbetsplats
Lillebil Aktiebolag

Jobbnummer
4962856

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lillebil AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lillebil AB: