Ordermottagare/kundserviceagent till ett framgångsrikt Telecomfö

Arena Personal AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arena Personal AB

Publiceringsdatum
2011-12-21

Om företaget
Vi söker nu medarbetare som vill arbeta långsiktigt med orderhantering inom kvalificerad förtagskundtjänst och har möjlighet att tillträda inom en månad. Vår kund har sin verksamhet inom telecom och har sitt kontor i ljusa, fräscha lokaler i norrort dit det finns goda tunnelbaneförbindelser. Du arbetar i ett team med bl. a. implementering av avtal och kvalitetssäkring av interna processer.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att säkerställa kvalitén på avtal. Registrering i ordersystemet en central uppgift, men arbetet innebär också en hel del kundkontakt. Andra arbetsuppgifter som förekommer är validering och registrering av avtal, portering av mobilnummer och implementering av mobilabonnemang. Du kommer även säkerställa att avtalen blivit korrekta samt se till att kundens fakturering fungerar bra.

Profil
För att vara aktuell för uppdraget har du minst avslutad gymnasieutbildning samt mångårig dokumenterad erfarenhet från arbete med någon form av kundservice samt gärna order- och avtalshantering. Vi ser gärna att du har arbetat på ett teknikföretag tidigare; erfarenhet från telecom är mycket meriterande. Dina personliga egenskaper och din inställning kommer att vara avgörande. Vi söker dig som är lyhörd, drivande och flexibel och gärna vill utvecklas inom företaget. Du är noggrann, ansvarstagande, analytisk samt en god problemlösare. Självklart har du en väl utvecklad servicekänsla och är duktig på att hantera alla slags kunder på ett professionellt sätt, samt skapa goda relationer, både internt och externt.
Arbetet kommer att ske med fokus på kvalitet men i ett högt tempo och därför är det viktigt att du är stresstålig och självständig. Då du kommer att arbeta i många olika program och system är det viktigt att du har utmärkt datavana och lätt för att lära dig nya program. Vidare har du mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Detta är en heltidstjänst och arbetet sker på kontorstider. Du kommer att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos vår kund. För rätt person finns chans till rekrytering på sikt.
Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande och vår ambition är att tillsätta tjänsten omgående.
Vi ser fram emot din ansökan!

Om företaget
Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Vi arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås och Sundsvall. Våra verksamhetsområden är Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj, Teknik, Industri, Lager, Bygg & Fastighet och Fordon.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-02-21
Ange följande referens när du ansöker: 299
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm

Jobbnummer
1111564

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: