Ordermottagare/inköpare till telekombolag

Help At Work Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Help At Work Sweden AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver ? ja just det ? hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst.
Vi ses!

Publiceringsdatum
2010-10-29

Dina arbetsuppgifter
Help at Work söker dig som vill jobba som ordermottagare/inköpare till vår kund som verkar inom telekombranschen. Du kommer att tillhöra i den administrativa gruppen inom Service Desk funktionen och arbeta med inköp av produkter, programvaror och licenser. Inköpen görs både i egna och i leverantörers system till färdigförhandlade priser. Tjänsten innefattar ordermottagning internt, beställning hos leverantörerna, leveransbevakning och till viss del även slutleverans till kund. Då du kommer att tillhöra Service Desk funktionen kommer du även arbeta med andra uppgifter såsom registrering av nya ärenden, bevakning och uppföljning av befintliga ärenden och till viss del omkonfigurering i kundernas system.
Vi söker dig som:
• Har gymnasie- eller eftergymnasial utbildning inom ekonomi/administration
• Har något års erfarenhet av administration, ekonomi och support, gärna från telekombranschen
• Har erfarenhet från att ha arbetat i något/några större affärssystem
• Har ett teknikintresse
Det är meriterande om du har erfarenhet från att ha arbetat med inköp. Som person är du noggrann och arbetsvillig med en stor vilja att lära nytt och vilja utveckla befintliga rutiner till det bättre. Du har givetvis även lätt för att samarbeta.
Tjänsten är på heltid, du kommer till en början att anställas av Help at Work men jobba hos vår kund, på sikt finns möjlighet till överrekrytering. Det är en stor fördel om du har möjlighet att börja jobba omgående!
Intresserad? För att söka tjänsten, klicka på länken: http://helpatwork.se/displayjobs.aspx?hrl=2KV2cM0uY8zQinrealaCqksVcRQ==&C lassifieldid=293 eller skicka CV och personligt brev till frida.hallqvist@helpatwork.se
Urval och intervjuer sker löpande, frågor besvaras via mail till frida.hallqvist@helpatwork.se .
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-11-28
Ansökan kan skickas till e-postadress: frida.hallqvist@helpatwork.se

Kontakt
Frida Hallqvist, rekryterare, 0736-330182, frida.hallqvist@helpatwork.se

Företag
HELP AT WORK SWEDEN AB

Adress
HELP AT WORK SWEDEN AB
Kungsgatan 37, 4tr
11156 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 37, 4tr
Stockholm

Jobbnummer
765595

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Help At Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Help At Work Sweden AB: