Ordermottagare/inköpare till telekombolag
Help At Work Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Help At Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver ? ja just det ? hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst.
Vi ses!
Publiceringsdatum2010-10-29Dina arbetsuppgifterHelp at Work söker dig som vill jobba som ordermottagare/inköpare till vår kund som verkar inom telekombranschen. Du kommer att tillhöra i den administrativa gruppen inom Service Desk funktionen och arbeta med inköp av produkter, programvaror och licenser. Inköpen görs både i egna och i leverantörers system till färdigförhandlade priser. Tjänsten innefattar ordermottagning internt, beställning hos leverantörerna, leveransbevakning och till viss del även slutleverans till kund. Då du kommer att tillhöra Service Desk funktionen kommer du även arbeta med andra uppgifter såsom registrering av nya ärenden, bevakning och uppföljning av befintliga ärenden och till viss del omkonfigurering i kundernas system.
Vi söker dig som:
• Har gymnasie- eller eftergymnasial utbildning inom ekonomi/administration
• Har något års erfarenhet av administration, ekonomi och support, gärna från telekombranschen
• Har erfarenhet från att ha arbetat i något/några större affärssystem
• Har ett teknikintresse
Det är meriterande om du har erfarenhet från att ha arbetat med inköp. Som person är du noggrann och arbetsvillig med en stor vilja att lära nytt och vilja utveckla befintliga rutiner till det bättre. Du har givetvis även lätt för att samarbeta.
Tjänsten är på heltid, du kommer till en början att anställas av Help at Work men jobba hos vår kund, på sikt finns möjlighet till överrekrytering. Det är en stor fördel om du har möjlighet att börja jobba omgående!
Intresserad? För att söka tjänsten, klicka på länken:
http://helpatwork.se/displayjobs.aspx?hrl=2KV2cM0uY8zQinrealaCqksVcRQ==&C lassifieldid=293 eller skicka CV och personligt brev till
frida.hallqvist@helpatwork.seUrval och intervjuer sker löpande, frågor besvaras via mail till
frida.hallqvist@helpatwork.se .
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-11-28
Ansökan kan skickas till e-postadress:
frida.hallqvist@helpatwork.seKontaktFrida Hallqvist, rekryterare, 0736-330182,
frida.hallqvist@helpatwork.seFöretagHELP AT WORK SWEDEN AB
AdressHELP AT WORK SWEDEN AB
Kungsgatan 37, 4tr
11156 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 37, 4tr
Stockholm
Jobbnummer 765595
Observera att sista ansökningsdag har passerat.