Ordermottagare
Nordic Light AB / Kontorsjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordic Light AB i Skellefteå Nordic Light AB ingår i koncernen ITAB Shop Concept AB. Nordic Light utvecklar, tillverkar och marknadsför ett komplett sortiment av högpresterande och energieffektiva belysningsarmaturer samt butiksinredning för butiksmiljöer och utställningsändamål. Vårt huvudkontor finns i Skellefteå. Läs gärna mer på vår hemsida:
www.nordiclight.com.Om tjänstenI rollen arbetar du med att ta emot, registrera, granska samt kvalitetssäkra inkommande order i vårt affärssystem (Pyramid). Du arbetar uppföljande för att se till att ordern levereras i rätt tid. Detta inkluderar en mängd interna och externa kontakter mot kunder.Arbetstiden är förlagd vardagar mellan klockan 08.00-17.00, med möjlighet till flex.Tjänsten är en visstidsanställning under perioden 2019-05-20 - 2019-09-06.Vem är du?Vi söker dig som har en avslutad gymnasial utbildning samt tidigare erfarenhet av servicearbete och/eller administration. Det är meriterande om du har arbetat med orderhantering tidigare, men det är inget krav. Du har god datavana och kan snabbt sätta dig in i nya system. Du talar och skriver flytande på svenska och har goda kunskaper i engelska.Som person är du serviceinriktad, samarbetsvillig och positiv. Du är stresstålig, har ett stort driv och kan snabbt sätta dig in nya arbetsuppgifter.Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR-ansvarig Emelie Jonsson enligt kontaktuppgifter nedan.Observera att urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Publiceringsdatum2019-04-12Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNordic Light AB
KontorsadressServicegatan 13
Jobbnummer 4729611
Observera att sista ansökningsdag har passerat.