Orderläggare, Centrum för verksamhetsstöd och utveckling
Region Östergötland / Kontorsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Östergötland i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Centrum för verksamhetsstöd och utveckling inom Region Östergötland ansvarar för regionens samtliga upphandlingar av varor, utrustning, tjänster och entreprenader för hälso- och sjukvård, tandvård, IT-verksamheten och fastigheter. Verksamheten är en konsultativ, strategisk resurs för hela Region Östergötland i inköp- och upphandlingsfrågor. Den totala upphandlingsvolymen är cirka tre miljarder kronor per år.
Vi söker nu en ansvarstagande och serviceinriktad orderläggare till vår inköpsverksamhet inom Region Östergötland.
Publiceringsdatum2019-01-07Dina arbetsuppgifterI rollen som orderläggare arbetar du med operativ orderläggning genom att bistå våra verksamheter med att beställa hem varor och tjänster i regionens affärssystem. I arbetet ingår även uppföljning av felaktiga fakturor och hantering av kundtjänstärenden för inkommande inköps- och avtalsfrågor.
Arbetet innefattar många olika kontaktytor (både internt inom regionen och med externa leverantörer) via e-post och telefon vilket kräver en mycket god serviceförmåga och förmåga att självständigt kunna prioritera sitt eget arbete och arbetsuppgifter efter varje unik situation.
Erfarenhet och utbildningVi söker dig som har minst en 2-årig eftergymnasial utbildning med inriktning mot inköp, ekonomi, logistik, IT eller motsvarande, gärna i kombination med tidigare yrkeserfarenhet. Det är även meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Unit4 Business World (Agresso) samt har erfarenhet att arbeta med arbetsuppgifterna som beskrivs enligt ovan.
Dina personliga egenskaperSom person är du strukturerad, serviceinriktad och har en problemlösande förmåga. Vi förväntar oss att du har mycket god samarbetsförmåga och är intresserad av att bidra till utveckling av Region Östergötlands inköpsarbete.
Anställning och information
Anställningen är en tillsvidareanställning på 100% och tillträde enligt överenskommelse.
Tjänsten kan komma att inledas med provanställning. Vi kommer att lägga mycket stor vikt vid personlig lämplighet.
Upplysningar om tjänsten lämnas av:
Enhetschef Benita Schoultz, 010-103 04 07,
benita.schoultz@regionostergotland.seFackliga företrädare:
Vision: Bernadett Brink, 010-103 62 75.SACO: Håkan Hultberg, 010- 103 05 19.
Så ansöker duSista ansökningsdag är den 24 januari 2019. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem.
Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst CVU Direkt, 010-103 60 00, under kontorstid
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag, som Region Östergötland inte har avtal med, samt försäljare av ytterligare platsannonser.
Region Östergötland
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningIndividuella löner
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRegion Östergötland
AdressRegion Östergötland
Centrum för verksamhetsstöd och utveckling
58185 Linköping
KontorsadressCentrum för verksamhetsstöd och utveckling
Jobbnummer 4541412
Observera att sista ansökningsdag har passerat.