Orderkoordinator till internationellt företag med start omgående
Placera Personal AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Företaget
Vi söker en orderkoordinator/kundtjänstmedarbetare till spännande företag som sitter i centrala Stockholm. Det är internationellt företag som arbetar inom laboratoriebranchen med kunder inom flera olika verksamheter som kemilabb, skolor och läkemedelsföretag. De arbetar både med utveckling och produktion samt ger support och service till sina kunder. Vi söker nu för vår kunds räkning efter en nordisktalande orderkoordinator med språkkunskaper i danska, finska, eller norska.
Tjänsten
I tjänsten som orderkoordinator ingår du i en supportgrupp bestående av flertalet personer som administrerar, planerar och ger support gällande order. Tjänsten är på heltid start omgående tom 31/1 2017 och du kommer att arbeta som konsult via Placera Personal.
Publiceringsdatum2016-08-18Dina arbetsuppgifterI tjänsten som orderkoordinator har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Hantering av mail, fax, samt inkommande samtal
• Orderregistrering och fakturering
• Löpande dialog med lagret i Holland gällande specialleveranser
• Jobba med kundservice, merförsäljning och hantera reklamationer/klagomål
• Diverse administrativt arbete
KvalifikationerFör att passa som norsktalande orderkoordinator ser vi följande bakgrund som lämplig:
• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• Flytande norska, danska eller finska i tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i engelska
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Tidigare erfarenhet av att ha arbetat i ett affärssystem är meriterande
Dina personliga egenskaperSom person är du glad, positiv och arbetsvillig. Du har en god samarbetsförmåga, är strukturerad och har lätt för att arbeta självständigt. Vidare är du flexibel och initiativtagande som person.
Intresse av tjänsten:
Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!
Sökord: norsktalande, norska, danska, finska, orderadministratör, orderkoordinator
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid / Start omgående tom 31/1 Du kommer bli anställd som konsult via Placera Personal.
ErsättningLön enligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-17
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLovisa Torbacke, Rekryterare 08-586 22720
lotor@placerapersonal.seFöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3001151
Observera att sista ansökningsdag har passerat.