Orderkoordinator till Eskilstuna

Poolia Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Eskilstuna, Västerås, Strängnäs, Köping, Flen eller i hela Sverige

Till en av våra globala kunder söker vi nu en orderkoordinator som arbetar mot eftermarknaden.

Uppdraget är ett bemanningsuppdrag och du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Poolia under tiden för uppdraget. Det är ett långsiktigt uppdrag och det förväntas starta 23 maj 2016 och pågå tom 18 augusti 2017. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-04-25

Dina arbetsuppgifter
Som orderkoordinator för erftermarknaden kommer du fungera som spindeln i nätet. Du och dina 12 kollegor är länken mellan kunderna och andra funktioner inom företaget. Du stödjer kunderna avseende leveransfrågor eller andra logistiska frågor, det är dig kunden kontaktar gällande frågor kring deras lagda eller kommande ordrar. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att:

• Informera kunden om eventuella avvikelser eller försenade ordrar 
• Besvara kundens olika frågor avseende exempelvis hur snabbt specifika varor kan levereras
• Ha kontakt med inköpsavdelningen eller lagerpersonalen för att bland annat kontrollera när gods skeppas, för att annulera ordrar eller för att göra saldokontroller

Utbildning/erfarenhet
Du som söker denna tjänst ska ha erfarenhet från kundtjänstarbete, gärna från ett internationellt företag. En akademisk examen inom relevant område är meriterande. Engelska är det grundläggande arbetsspråket, det är därför ett krav att du har goda engelskakunskaper både skriftligen och muntligen. Det är även önskvärt att du har god datorvana.

Som person är du serviceminded, stresstålig och flexibel. Du klarar av att arbeta självständigt men även att samverka med dina kollegor. Du har en kreativ förmåga att lösa problem och du är mycket lösningsfokuserad. Att hantera många saker samtidigt ser du inte som ett problem, inte heller att arbeta under tidspress.

Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.

Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: 2016-05-23 Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-09
Ange följande referens när du ansöker: 662099
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida Nilsson ida.nilsson@poolia.se

Företag
Poolia Sverige AB

Adress
Poolia Sverige AB
Kungsgatan 57 A, Box 207
10124 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 57 A, Box 207

Jobbnummer
2804610

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Sverige AB: