Orderkoordinator till Colt Technology Services AB

Perido AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Just nu söker vi på Perido en orderkoordinator till vår kund, Colt Technology Services AB - ett internationellt bolag som förser företag i Europa, Asien och Nordamerika med nätverks- och kommunikationstjänster. Colt Technology möjliggör digital utveckling för företag genom sitt egenutvecklade nätverk, Colt IQ Network, med visionen att erbjuda bästa kundservicen på marknaden. Du kommer att sitta på Stockholms huvudkontor i nya och fräscha lokaler på Sveavägen.

I rollen som orderkoordinator kommer du att ta emot beställningar från företagskunder, koordinera leveransen, ha ansvar för orderkedjan samt föra dialog med kunderna över telefon och mail. Du har både interna och externa kontakter gällande leveransflödet kring digitala tjänster och produkter. Kontakten med kunderna sker till största del på engelska då du arbetar mot den tyska marknaden, och vi tror därför att du är flytande i och bekväm med att använda dig av det engelska språket.

Vi letar efter dig som är driven och ambitiös samt motiveras av att lära dig nya saker i vardagen. Vi ser gärna att du är stresstålig och hanterar att ha många bollar i luften. Du tycker att det är spännande med teknik och ser fram emot möjligheten att få fördjupa dina kunskaper inom Colt Technology's digitala tjänster. Då du kommer ha ett stort ansvar över leveransflödet trivs du i en självgående roll där du som en teamplayer trivs med stora kontaktytor.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag då urval sker löpande!

Publiceringsdatum
2019-01-17

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Några års erfarenhet av arbete inom service och administration
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande
• Intresse för teknik
• Behärskar tyska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag tillsvidare. Tillträde snarast möjligt.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Skulle du beskriva dig själv som driven och nyfiken? Är du flytande i engelska och trivs i internationella miljöer med många kontaktytor? Låter det spännande att ansvara för leveransflödet åt välkända internationella bolag? Då kan den här tjänsten vara något för dig!

Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30552 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-15
Ange följande referens när du ansöker: 30552
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4560350

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: