Orderkoordinator med erfarenhet av Navision till IT-företag

Placera Personal AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Till en av våra största kunder söker vi nu en vass orderkoordinator för konsultuppdrag på 6 månader med eventuell förlängning. Vår kund är ett internationellt företag med verksamhet inom IT-sektorn.

Tjänsten
Som orderkoordinator arbetar du främst med orderregistrering och fakturering, men andra administrativa uppgifter kan också bli aktuellt. Rollen är varierande och ligger i gränslandet mellan administration och ekonomi. Du ingår i en koordinatorgrupp som består av fem personer. Du kommer att bli anställd som konsult via Placera Personal och arbeta i fräscha nya lokaler hos vår trevliga kund.

Publiceringsdatum
2012-10-18

Dina arbetsuppgifter
Som orderkoordinator kommer du bland annat ha följande arbetsuppgifter:

• Registrering av ordrar
• Skapa fakturaunderlag och fakturor
• Uppföljning av ordrar
• Övrig administration

Kvalifikationer
För att passa och lyckas i rollen som orderkoordinator ser vi att du har:

• Något års erfarenhet av orderadministration
• Erfarenhet av fakturering och enklare ekonomi
• Minst gymnasieutbildning
• Kunskap i systemet Navision
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Som person är du driven, noggrann och ansvarsfull. Du trivs i en administrativ roll och kan sköta flera uppgifter parallellt. Att du är en god kollega och teamplayer är också egenskaper vi värdesätter. Uppdraget tillsätts så snart vi hittat rätt person och därför gör vi löpande urval och intervjuer. Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid, konsultuppdrag 6 månader med ev. förlängning. Start oktober/november.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sarah Larsson, 08-58622724

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Jobbnummer
1368726

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: