Orderkoordinator - studentuppdrag

Hero AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Administration och kundservice i ett världsledande företag!

Publiceringsdatum
2011-03-26

Företaget
Vår kund är en av världens största koncerner inom hushållsapparater samt apparater för professionellt bruk och säljer mer än 40 miljoner produkter till kunder i 150 olika länder varje år. Det bolag som ansvarar för marknadsföring, försäljning och service av hushållskapitalvaror och dammsugare i Sverige behöver nu förstärkning till orderkontoret i Stockholm.
Om jobbet
Du kommer att ersätta ordinarie personal i tre grupper på orderkontoret i Stockholm vid arbetstoppar, sjukdom och semester. Arbetet skiljer sig något grupperna emellan men fokus ligger på administration och koordinering av order och förfrågningar från norska och svenska återförsäljare. Du kommer att ha en rådgivande roll och svara på kunders frågor via telefon, e-post och fax. Administrationen innebär bland annat orderhantering, leveransbevakning, returer, krediteringar samt olika utredningar och uppföljningar internt och mot leverantör.
Möjligheter
Här är chansen för dig som studerar att få erfarenhet av orderkoordinering inom en världsledande koncern med stora utvecklingsmöjligheter. Du kommer att arbeta i kompetenta grupper med varierande arbetsuppgifter och får inblick i hur olika administrativa processer fungerar.

Kvalifikationer
Vi ser att du är studerande på eftergymnasial nivå samt har några år kvar på dina studier. Det är en förutsättning att du har ett flexibelt schema då arbetsmängden varierar under året och du ska kunna arbeta heltid under sommaren. Du har mycket god telefonvana och det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från administration och kundservice. Att du talar och skriver norska flytande ser vi som ett stort plus.
Personliga attribut
Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det är viktigt att du är en kommunikativ person med social kompetens som är kundfokuserad och serviceminded. För att trivas i rollen ska du vara en strukturerad, noggrann och flexibel problemlösare som trivs med varierande arbetsuppgifter i ett stundtals högt tempo.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är under kontorstider där antalet dagar varierar från vecka till vecka. Tillträde sker så snart som möjligt samt beroende på din tillgänglighet. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero AB och uthyrd till vår kund.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=106
Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på 08-400 25 860 alternativt viktoria.berg@hero.se
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-04-23
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Viktoria Berg, Rekryterare, 08-400 25 860, viktoria.berg@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Jobbnummer
886946

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: