Orderhantering / Administratör / Trafikplanering / Omgående

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Trollhättan, Essunga, Vänersborg, Lilla Edet, Grästorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Trollhättan, Vänersborg, Uddevalla, Ale, Stenungsund eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-04-23

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att PreZero har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och PreZero en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
PreZero är en del av det internationella företaget PreZero som har sitt huvudkontor i Tyskland. Företaget har sin verksamhet i åtta länder och i Sverige finns PreZero på ett sextiotal platser. Företaget erbjuder avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet genom att samla in och hantera material genom återvinning eller energiutvinning. PreZero hanterar bland annat ett femtiotal återvinnings- och mottagningsanläggningar, och sköter avfallshanteringen i flertal kommuner. Du hittar även deras kunder bland stora byggföretag, fastighetsbolag, butikskedjor samt privatpersoner. De söker dig som vill vara en del av verksamheten i Göteborg och Trollhättan, med placering på kontoret i Trollhättan.

PreZero gick tidigare under bolaget Suez, i samband med ägarskiftet sker nu en omprofilering som kommer pågå succesivt under året.


Dina arbetsuppgifter
Som administratör för trafikplanering hanterar du kundsupportärenden, orderhantering, förberedning av faktureringsunderlag och tillhörande administration i interna system. Vid ordermottagning arbetar du främst med att ta emot order, registrering av dessa samt eventuella avvikelser och ser till att du har alla underland för fakturering. Du har kontakt med företags- och privatkunder och tar emot order via telefon, mejl eller orderhanteringssystem. Supportärendena berör frågor kring leveranser, faktura eller andra ärenden. Intern har du kontakt med transportledning, säljare, chaufförer och ekonomifunktion. Du arbetar nära trafikledaren i Trollhättan som du stöttar med trafikplanering utifrån verksamhetens behov.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av koordinerande roll inom administration, orderhantering, logisk eller transportplanering där du arbetat med kundbemötande
• Mycket god dator- och systemvana, Office-paketet samt erfarenhet av affärssystem för ärende- och orderhantering
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift

Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du är duktig på att planera och driva ditt arbete framåt och ber om hjälp när det krävs. Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och motiveras av att hjälpa andra. Du trivs i problemlösande roll och har intresset samt förmågan att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Du är flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa ditt beteende till olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt. Vidare är du öppen för förändringar och har viljan att anpassa ditt arbetssätt utifrån behov och förutsättningar.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Trollhättan
Lön: Enligt överrenkommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ordermottagare, orderhantering, kundtjänst, kundsupport, kundservice, service, kundbemötande, admnistration, trafikplanering, transportplanering, heltid, Trollhättan

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5712496

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: