Orderhanterare till vår kund i Mölndal
Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Adecco söker efter en orderhanterare till vår kund i Mölndal i Göteborg. Har du goda erfarenheter från arbete med kundservice och arbete i SAP? Är du serviceminded, driven och redo för en ny utmaning? Då har vi på Adecco tjänsterna för dig!
Publiceringsdatum2018-09-07Om tjänstenVi på Adecco söker just nu en orderhanterare till vår kund i Mölndal i Göteborg. Dina arbetsuppgifter som orderhanterare innebär att du kommer att arbeta med den dagliga logistiken med order, transportplanering och leveranser. I huvudsak arbetar du med telefonen och datorn som verktyg.
Din roll kommer bland annat innebära:
• orderhantering
• arbete i affärssystemet SAP
• service via telefon
Om dig
Vi söker dig som tidigare har arbetat som kundservicemedarbetare och/eller som orderhanterare och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Det här är en tjänst för dig som kan arbeta självständigt samt som gillar att planera arbetet på ett strukturerat och metodiskt sätt med kunden i fokus. Du bör samtidigt gilla att arbeta i team och med administrativa uppgifter.
Viktigt för tjänsten är:
• att du har erfarenheter av affärssystemet SAP
• att du har en eftergymnasial utbildning
• att du har erfarenheter av kundservice
• att du är ansvarsfull och besitter en god analytisk förmåga
Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss på Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Som världens största HR-partner har vi på Adecco individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person på rätt plats. Varje dag gör vi skillnad, för både företag, organisationer och individer. På Adecco ser vi dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder.
Om anställningen
Tjänsten som orderhanterare är ett konsultuppdrag. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänstens start är omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sandra Tinsveds på 073 6847502.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Orderhanterare, Kundservice, SAP, Administration, Mölndal, Göteborg, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-06
Ange följande referens när du ansöker: ref-27448
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Tinsveds
sandra.tinsveds@adecco.se 0736847502
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Jobbnummer 4334744
Observera att sista ansökningsdag har passerat.