Orderhanterare till internationellt bolag

MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.

För kunds räkning söker vi en orderhanterare till ett framgångsrikt och internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Tjänsten är på deras nordiska huvudkontor i Stockholm. Detta är ett uppdrag vilket innebär att du blir anställd som konsult på MultiMind. MultiMind har funnits 13 år i branschen och lägger mycket fokus på att våra konsulter och jobbar ständigt med att hitta möjligheter på en spännande arbetsplats i en internationell miljö. Uppdraget startar 2 december 2013 och pågår i 3 månader, med möjligheter till förlängning.

Du kommer att ingå i ett team som arbetar med kända varumärken gentemot svenska kunder. Som orderhanterare har du många utåtriktade kontakter med både kunder samt transportörer och grossister. I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot och administrera kundernas order. En del av dina arbetsuppgifter innebär även att administrera reklamationer med kreditering och debitering. Vi erbjuder ett fartfyllt arbete i en internationell miljö.

Vi söker dig som har viss erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (kundtjänst, ordermottagning eller liknande) samt har telefonvana. Det är till din fördel om du har viss erfarenhet av fakturering.

Som person är du noggrann, stresstålig och social. Du tycker om situationer som ställer krav på problemlösningsförmåga samt att vara i en händelserik arbetsmiljö. Du har förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och datorsystem. Det är ett krav att du har mycket goda kunskaper i svenska och behärskar engelska utan problem. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet. Om du har arbetat med SAP eller ett annat integrerat affärssystem är det meriterande.

Företaget sitter i moderna lokaler med öppet kontorslandskap. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt. I urvalsprocessen lägger vi stor vikt på att man är tillgänglig för nytt arbete 2 december. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

  Dansk/svensk orderhanterare för rekryteringFör kunds räkning söker vi en orderhanterare  till ett framgångsrikt och internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Tjänsten är på deras nordiska huvudkontor i Stockholm. Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd av vår kund. Vår kund erbjuder en spännande arbetsplats med bra förmåner och mycket utvecklingsmöjligheter i en internationell miljö. Du kommer att ingå i ett team som arbetar med kända varumärken gentemot svenska och danska kunder. Som orderhanterare har du många utåtriktade kontakter med både kunder samt transportörer och grossister. I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot och administrera kundernas order. En del av dina arbetsuppgifter innebär även att administrera reklamationer med kreditering och debitering. Vi erbjuder ett fartfyllt arbete i en internationell miljö. Vi söker dig som har viss erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (kundtjänst, ordermottagning eller liknande) samt har telefonvana. Du har även viss erfarenhet av fakturering. Som person är du noggrann, stresstålig och social. Du tycker om situationer som ställer krav på problemlösningsförmåga samt att vara i en händelserik arbetsmiljö. Du har förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och datorsystem. Det är ett krav att du har mycket goda kunskaper i både danska och svenska och behärskar engelska utan problem. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet. Om du har arbetat med SAP eller ett annat integrerat affärssystem är det meriterande.  Företaget sitter i moderna lokaler med öppet kontorslandskap. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

Publiceringsdatum
2013-11-15

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lars Holmlund +46 8 21 67 37

Företag
MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB

Adress
MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm

Jobbnummer
1703822

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB: