Orderhanterare till framtida uppdrag i Göteborg

Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2018-10-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderhanterare till framtida uppdrag i Göteborg" (publicerad 2024-07-22) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Adecco söker efter en orderhanterare till framtida uppdrag i Göteborg. Har du goda erfarenheter från arbete med kundservice och arbete i affärssystem? Är du serviceminded, driven och redo för en ny utmaning? Då har vi på Adecco tjänsterna för dig!

Publiceringsdatum
2018-10-24

Om tjänsten
Vi på Adecco söker just nu en orderhanterare till framtida uppdrag i Göteborg. Dina arbetsuppgifter som orderhanterare innebär att du kommer att arbeta med den dagliga logistiken med order, transportplanering och leveranser. I huvudsak arbetar du med telefonen och datorn som verktyg.

Din roll kommer bland annat innebära:
• orderhantering
• arbete i affärssystem
• service via telefon

Om dig

Vi söker dig som tidigare har arbetat som kundservicemedarbetare och/eller som orderhanterare och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Det här är en tjänst för dig som kan arbeta självständigt samt som gillar att planera arbetet på ett strukturerat och metodiskt sätt med kunden i fokus. Du bör samtidigt gilla att arbeta i team och med administrativa uppgifter. Det är meriterande ifall du har erfarenhet av arbete i affärssystemet SAP.

Viktigt för tjänsten är:
• att du har erfarenheter av arbete i affärssystem
• att du har en gymnasial utbildning
• att du har erfarenheter av kundservice
• att du är ansvarsfull och besitter en god analytisk förmåga

Om Adecco

Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss på Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Som världens största HR-partner har vi på Adecco individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person på rätt plats. Varje dag gör vi skillnad, för både företag, organisationer och individer. På Adecco ser vi dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder.

Om anställningen

Tjänsten som orderhanterare är ett konsultuppdrag eller en rekrytering till kund. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan

Tjänstens start är beroende på aktuellt uppdrag. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sandra Tinsveds på 073 6847502.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Orderhanterare, Kundservice, SAP, Administration, Göteborg, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-23
Ange följande referens när du ansöker: ref-27982
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Tinsveds sandra.tinsveds@adecco.se 0736847502

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
4419936

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: