Orderhanterare sökes till kund i Västerås!
Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Är du en affärsmässig och serviceinriktad person som vill jobba med orderhantering och kundsupport hos vår kund i Västerås? Då har vi jobbet för dig! Vi på Adecco erbjuder nu ett spännande uppdrag hos en av våra kunder i Västerås!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta med kundsupport via orderbox, telefon och sametime, orderregistrering och orderhantering i SAP, kundsupport i Business Online och SoFa motsvarande BAS-nivå, kommersiell och teknisk granskning av order, godkänna och utföra orderändringar i SAP, krediteringsutredningar uppföljning och hantering av CIT-ärenden, underhåll av FAQ-databasen, arbeta med VU aktiviteter samt registrering och uppdatering av kunddata.
Vem trivs här?
Du har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift samt goda kunskaper i Office-paketet. Du har även erfarenhet av att arbeta med orderhantering i SAP, Business Online och OMS. Du har god kunskap i verktygen SAP, Lotus Notes, Sametime, BOL (Business Online), Wizard och VAMOS. Du har även allmän kunskap om verktygen OMS (Order Management Services), CAM (Common Authorization Management), SoFa (Software Factory). Även god kunskap om XAD's Order and Delivery Procedures (ODP) och Terms & Conditions (T&C). Som person är du serviceinriktad, har ett affärsmässigt tänk och ett lösningsfokuserat synsätt.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco i Västerås har nu ca 500 konsulter som arbetar ute på våra kundföretag. Som konsult är man anställd i Adecco Sweden AB, men jobbar via olika uppdrag som matchar ens kompetens.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt med CV som visar vad du gjort och personligt brev som visar vem du är! Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden och tjänsten ska tillsättas omgående. Ansök genom att registrera ditt intresse i formuläret nedan. Vid frågor angående registrering av ansökan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2014-11-12Arbetstider och omfattningHeltid Dagtid, heltid 6 månader med möjlighet till förlängning.
ErsättningIndividuell lönesättning tillämpas.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-30
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktÅsa Andersson
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Västgötegatan 4A
72211 VÄSTERÅS
KontorsadressVästgötegatan 4A
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2065485
Observera att sista ansökningsdag har passerat.