Orderhanterare sökes för uppdrag i Västerås!

Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

Är du en orderhanterare som trivs med kundkontakt? Kan du börja på ett nytt uppdrag omgående? Då har vi jobbet för dig! Vi på Adecco erbjuder nu ett spännande uppdrag hos en av våra kunder i Västerås.

Hur ser din arbetsdag ut?

I det dagliga arbetet kommer du att hantera inkommande reservdelsorder. Du kommer att ansvara för att verifiera att ordern är korrekt, överse flödet i produktionen från att artiklar plockas fram till att de lämnar byggnaden. Du kommer även att hantera all kommunikation med kund gällande den aktuella ordern. För order som kräver orderbundet köp hanterar personen i fråga även dessa mot våra leverantörer.

Vem trivs här?

Du som har erfarenhet av att arbeta som orderhanterare eller inköpare passar för denna roll. Du har som lägst en gymnasieutbildning, gärna med teknisk inriktning samt talar och skriver engelska obehindrat. Du har god systemvana och erfarenhet av att arbeta i SAP. Detta är en systemtung roll!

Som person är du engagerad, har en positiv inställning och förmågan att få med dig andra i gruppen att bidra till en positiv atmosfär. Du sätter dig snabbt in i nya arbetsuppgifter och blir snabbt självgående. I övrigt är du strukturerad, håller ordning och reda samt är bra på att hålla kontinuerlig kommunikation med kunderna. Du lyfter hellre luren och pratar med kunden än skickar ett mail.

Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco i Västerås har nu ca 500 konsulter som arbetar ute på våra kundföretag. Som konsult är man anställd i Adecco Sweden AB, men jobbar via olika uppdrag som matchar ens kompetens.

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt med CV som visar vad du gjort och ett personligt brev som visar vem du är. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansök genom att registrera ditt intresse i formuläret nedan. Vid frågor angående registrering av ansökan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2015-02-11

Arbetstider och omfattning
Heltid Dagtid, uppdraget startar omgående och pågår t.o.m. juli.

Ersättning
Individuell lönesättning tillämpas

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-20
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Åsa Andersson 021-4702903

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Västgötegatan 4A
72211 VÄSTERÅS

Kontorsadress
Västgötegatan 4A

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2162965

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: