Orderhanterare och Customer Service till bolag i centrala Götebo

SJR / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Har du bred erfarenhet av orderadministration och söker en ny utmaning? Då är du kanske vår kunds nya medarbetare! Vi söker dig som trivs i en varierad roll med stort ansvar.Tjänsten är ett konsultuppdrag på sex månader med mycket goda chanser till anställnings hos kund där efter. Kunden har sitt kontor i centrala Göteborg och präglas av en gemytlig och familjär stämning. Företaget är en del av en större koncern som är verksamma inom stålindustrin.

Tjänstebeskrivning
I din tjänst som Orderhanterare och Customer Service så kommer du att arbeta i en bred och viktig roll där du har kontakt med både kunder och fabriker. Dina uppgifter handlar bland annat om att ta emot och administrera order, sköta kontakten med kunder och leverantörer samt viss fakturering. Du kommer i din tjänst att även bevaka lagernivåer samt hålla kontakt med transportörer och vid behov boka frakter.

Publiceringsdatum
2018-03-01

Bakgrund
Har du tidigare erfarenhet ifrån orderhantering och kundkontakt har du goda förutsättningar för att axla din nya tjänst. Vår kund arbetar i SAP och vi ser gärna att du har arbetat i systemet tidigare. Utöver svenska behöver du även behärska engelska i tal och skrift då du kommer ha mycket kontakt med kunder och kollegor runt om i Europa. Du trivs i en bred och omväxlande roll där du får en central funktion.

Du är en god kommunikatör och trivs i en social roll där du har många olika kontaktytor. Som person är det viktigt att du är ansvarstagande och kan planera ditt eget arbete. Du kan själv organisera och prioritera i ditt arbete och klarar att fatta självständiga beslut. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson, 031-333 54 81.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Johansson frida.johansson@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 48 B, Göteborg

Jobbnummer
3995978

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

     

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: