Orderhanterare med ansvar för billeverans

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du serviceminded, har erfarenhet av orderhantering och god systemvana? Trivs du i en roll som innebär mycket kontakter och är nyfiken på ett uppdrag inom bilbranschen? Då ska du läsa vidare!

Hur ser din arbetsdag ut?

Till vår kund som är ett stort företag inom bilbranschen söker vi en Orderhanterare med ansvar för billeverans. Ditt ansvarsområde innebär att ta emot order från återförsäljare via mail, telefon och interna system. De order du får in gäller utrustning för beställda bilar. Du bistår med support till återförsäljarna samt hanterar systemet genom att uppdatera produktlistor etc. Detta är en roll som innebär många kontakter där service står i fokus! Arbetsplatsen är i Liljeholmen och uppdraget startar i april och pågår under ca 1 år med möjlighet till förlängning.

Vem trivs här?

Du som har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och arbetat mycket med olika system kommer att lära dig dina uppgifter snabbt. Har du goda kunskaper i engelska så kommer du att få användning för dessa i den internationella miljön som arbetsplatsen är. Är du självgående, serviceminded och har viljan att lära dig och utvecklas kommer du att bli en uppskattad kollega! Har du dessutom ett intresse för bilar? Då har du hamnat helt rätt!

Vad erbjuder vi?

Tjänsten är ett konsultuppdrag som ska tillsättas i april och beräknas pågå under ca 1 år med möjlighet till förlängning.  

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen.

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på tel: 08-598 98154 eller cilla.orban@adecco.se

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2013-03-27

Arbetstider och omfattning
Tills vidare.

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Cilla Orban 08-59898154

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Jobbnummer
1506200

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: