Orderhanterare/kundtjänstmedarbetare till expanderande bolag

Ezelius Elektriska AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ezelius Elektriska AB i Stockholm

Publiceringsdatum
2024-02-21

Om företaget
Vi är ett växande företag inom elektrikerbranschen och söker nu en engagerad och serviceinriktad individ för att förstärka vårt team inom orderhantering och kundtjänst. I takt med att vår verksamhet breddar sig har behovet av ytterligare stöd blivit tydligare.
Tjänsten är till en början en deltidstjänst på 50% men på sikt kan denna komma att öka till en heltidstjänst. Vi sitter placerade i Hägerstensåsen.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att vara ansvarig för orderhantering, kundtjänst och andra relaterade uppgifter. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:
Hantering av order, ordermottagning, registrering, bokning/ombokning, rapportering till beställare och schemaplanering.
Besvara frågor från våra kunder och kolleger via telefon, e-post och andra kommunikationskanaler.
Ge professionell och vänlig service till våra kunder och kolleger och lösa eventuella problem på ett effektivt sätt.
Ta egna initiativ och komma med förslag till förbättringar
Identifiera och lösa problem innan de blir till hinder.
Hjälpa till med planering och koordinering av projekt.
Stötta administratör.

Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet av orderhantering och/eller kundtjänst är meriterande.
God kommunikationsförmåga både i tal och skrift på svenska och gärna engelska.
Förmåga att arbeta självständigt och i team.
Serviceinriktad inställning
Initiativtagande
Kunna arbeta självständigt och ta egna beslut.
Grundläggande kunskaper i Office-programmen.
Stark problemlösningsförmåga.
Erfarenhet från liknande roller ses som en fördel men är ej ett krav.

Vi erbjuder:
En central roll i ett växande företag.
Möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång.
Varierande arbetsuppgifter

Om du tror att du är den vi letar efter, skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team.
Skicka din ansökan till annie@ezeliusel.se senast 2024-04-21. Märk din ansökan med "Ansökan orderhantering/kundtjänst". Intervjuer kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-21
E-post: annie@ezeliusel.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Ansökan orderhanterare".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Ezelius Elektriska AB (org.nr 559112-7203)

Kontakt
Annie Whittell
annie@ezeliusel.se

Jobbnummer
8486468

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ezelius Elektriska AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ezelius Elektriska AB: