Orderhandläggare till vår kund i Norrort
Wise Professionals AB / Backofficejobb / Sollentuna
2022-03-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderhandläggare till vår kund i Norrort" (publicerad 2022-03-30) ⬅️
Visa alla backofficejobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Till vår kund söker vi nu en orderhandläggare med start omgående. Detta är ett konsultuppdrag och beräknas pågå i sex månader framåt, med chans till förlängning. Tjänsten är placerad i Norrort och omfattningen är på heltid.
Ditt uppdrag
Som orderhandläggare kommer du ingå i ett team på sex kollegor och tillhöra avdelningen Customer Service. Du kommer ha en operativ roll där du kommer bistå med kundservice och support både internt och externt. Du kommer dagligen arbeta i SAP och ansvara för test av olika flöden i systemet. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:
Hantering av beställning/offert samt orderregistrering.
Hantering av kundinformation i affärssystem och CRM-system
Uppföljning av restorder och backlogg
Prisuppdatering enligt underlag
Returhantering
Fakturering, kreditering och garantikreditering
Hantering av tryckt material och leads
Ansvarar för att följa interna policyer, regler, compliance, GDPR som är lämpliga för verksamheten
Arbeta aktivt med kommunikation och samarbete inom teamet och övriga avdelningar.
Publiceringsdatum2022-03-07BakgrundVi söker dig med några års arbetslivserfarenhet från en likvärdig roll inom orderhantering och kundservice. Du har erfarenhet av att arbeta i SAP och du kan lätt sätta dig in i nya system. Vidare ser vi att du talar och skriver obehindrat på engelska. För att axla rollen på bästa sätt ser vi att du är en stresstålig, noggrann och tålmodig person som är kvalitetsmedveten och gillar att arbeta i system. Vi ser även att du har en positiv inställning och en god samarbetsförmåga.
När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal - inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning. Vi är också måna om att du som konsult känner dig som en del av gänget. Vi har därför konsultevents och en nära dialog med dig under hela ditt uppdrag.
The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals som är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration. Vi tillsätter bland annat roller som administrativ chef, kundtjänstchef, receptionschef, VD-assistent, exekutiv assistent, Office Manager, koordinator, administratör och sälj-, jurist- och kontorsassistent.
Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Kandidatansvarig Emma Holster (
emma.holster@thepace.se) och Affärsområdeschef Johan Fernström (
johan.fernstrom@thepace.se).
Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Bemanningsuppdrag
ErsättningMånadslön - Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWise Professionals AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "thepace19305".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Wise Professionals AB (org.nr 556761-2865)
Arbetsplats The Pace
Jobbnummer 6409216
Observera att sista ansökningsdag har passerat.