Orderhandläggare till Sodexo

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2022-12-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderhandläggare till Sodexo" (publicerad 2023-01-09) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Gillar du att ha varierande arbetsuppgifter, ett stort kontaktnät på arbetet, vara problemlösaren man vänder sig till? Då har vi jobbet för dig!

Sodexo erbjuder dig möjligheten att utvecklas som teknisk orderhandläggare där du varje dag hjälper kunder att lösa tekniska problem på deras hjälpmedel. En självklarhet är att du har kunden i fokus. Du trivs med problemlösning & rådgivning. Du kommunicerar främst via telefonsamtal och mejl till kunderna. Du kommer att ingå i ett team av fyra orderläggare.

I din roll som orderhandläggare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Kundtjänst
• Upprätta order i affärssystem, till exempel besiktning, FU, reparation och servicetjänster
• Fördela inkommande order till teknikerkollegor
• Återrapportera order både internt och till externa leverantörer
• Pakethantering, varumottag av paket, fördela till rätt enhet
• Medverka till att följa uppsatta kvalitets- och miljömål

Du kommer att ge service och support på de medicintekniska hjälpmedlen som exempelvis rullstolar, duschstolar och sängar.

Tjänsten som Orderhandläggare är inledningsvis ett konsultuppdrag, men goda chanser till ett övertag av Sodexo finns. Tjänsten är placerad i Sundbyberg och arbetstiderna är förlagda från 08.00-16.30.

Om dig
Vi söker dig som är noggrann, ansvarstagande, kundorienterad och samarbetsinriktad lagspelare med arbetslivserfarenhet från liknande tjänst. Rollen innebär mycket intern och extern kommunikation. Därför vi ser att du är en god lyssnare, tydlig kommunikatör och stark relationsbyggare.

Vidare ser vi att du är en problemlösare. Då utmaningen ligger i att komma överens med kunden på ett sätt som bevarar relationen och främjar våra intressen. Därför bör du kunna erbjuda kreativa lösningar som gör båda parter nöjda.

Viktigt för tjänsten är:
• God kunskap i svenska, såväl i tal som skrift
• Tidigare erfarenhet av service
• God datorsystemvana

Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter:
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
deni.ilic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39968".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
7225439

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: