Orderhandläggare till Sandvik Coromant

Workz Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Workz Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

OM SANDVIK COROMANT SVERIGE

Sandvik Coromant är världsledande leverantör av verktyg, verktygslösningar och know-how till metallbearbetningsindustrin. Med omfattande investeringar i forskning och utveckling skapar de unika innovationer och sätter nya produktivitetsstandarder tillsammans med deras kunder. Bland dem finns ett flertal globala storföretag inom bil-, flyg- och energibranschen. Sandvik Coromant har 8 000 anställda och finns representerat i 130 länder. De ingår i affärsområdet Sandvik Machining Solutions inom den globala Sandvik-koncernen.


Söker du nya utmaningar inom service, orderhandläggning och är begåvad med någon av dom nordiska språken? Då har vi den rätta tjänsten för dig på globalt företag som Sandvik Coromant? Sök redan idag!

ARBETSBESKRIVNING

En dag på Coromant kommer du att arbeta med uppgifter och aktiviteter för frågor gällande leverans för standard-, export- och specialprodukter som inkluderar följande med serviceinriktning för att uppfylla kundernas behov:

• Samtalshantering
• E-posthantering
• Returns
• Order
• Enkla förfrågningar i EMS eller vanlig brevlåda
• Shop-Online support för kunder
• Testverktyg
• Återvinning
• Rekonditionering
• A / R-frågor
• Betalningar / debiteringar
• Registrering av kundklagomål

VI SÖKER DIG SOM

• Ha minst två års erfarenhet av kundservice verksamhet inom en kundorienterad miljö vid en försäljningsenhet
• Ha en god förståelse för Coromants affärer, produkter, system plattformar och processer
• Ha starka interpersonella färdigheter och förmågan att skapa starka arbetsförhållanden med intern och extern personal
• Bra kunskap i Microsoft Office-program som Word, Excel, Notes och PowerPoint
• Det är starkt meriterande om du kan tala ett av dom nordiska språken utöver svenska och engelska.



VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning inom därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och tillgänglig för dig som konsult hos oss.

PRAKTISK INFORMATION

Start: Efter sommaren
Omfattning: Heltid, visstid på 6 månader med möjlighet till förlängning
Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtalet
Placering: Kista
Arbetstider: Måndag till fredag 08:00 - 17:00

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2019-06-02

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-07-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Workz Sweden AB

Adress
Workz Sweden AB
Vasagatan 16
10123 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 16

Jobbnummer
4814684

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Workz Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Workz Sweden AB: