Orderhandläggare till kund i Karlstad
Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med orderhantering och administration? Är du redo för en ny utmaning? Då har vi på Adecco tjänsten för dig! Just nu söker vi en orderhandläggare till en av våra kunder i Karlstad!
Publiceringsdatum2022-03-21Om tjänstenSom Orderhandläggare kommer du att arbeta med orderhantering kopplat till kundens försäljningsprocess. Som orderläggning, finansieringslösningar, kreditansökningar samt assistans kring företagets löpande bokföring.
Vår kund är belägen på Örsholmen i Karlstad och har ca 45 anställda. Du kommer rapportera till ekonomiansvarige hos kunden. Uppdraget är på Heltid med arbetstiderna 07.30-16.30.
I din roll som orderhandläggare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ta emot och registrera beställningar
• Administrativa uppgifter kopplade till beställningarna
• Kundfinansieringar och kreditansökningar
Tjänsten som orderhandläggare är ett konsultuppdrag hos Adecco med start så fort som möjligt och sträcker sig fram till den 30:e september till att börja med. Uppdraget kan komma att förlängas alternativ övergå till en anställning hos kund. Därav önskar vi få din ansökan snarast. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om dig
Vi söker dig som arbetat som orderhandläggare alternativt annan administrativ roll hos ett mindre företag.
Som person är du hjälpsam och serviceinriktad, en lagspelare som är öppen för att hjälpa till där det behövs och trivs med att ha flera arbetsuppgifter samtidigt. Har du tidigare erfarenhet av ekonomiskt administrativa arbetsuppgifter så är det meriterande.
Vi ser gärna att du är en kommunikativ person som tycker om att ge service eftersom rollen innebär många kontakter både internt och externt. För att lyckas i rollen behöver du även vara noggrann, självgående och ha ett eget driv. Kvalitet ser du som en självklarhet.
Har du tidigare arbetat i affärssystemet Orfala är det meriterande.
Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Självgående
• social och engagerad
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Adecco
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort med mera För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
David Holst 073-684 70 03.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Orderadministratör, Orderhantering, Orfala, Karlstad, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-37467".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 6457091
Observera att sista ansökningsdag har passerat.