Orderhandläggare till internationellt välkänt teknikföretag
KFX HR-partner Stockholm AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-12-22Om tjänstenOrder / Supply Chain / Administration / Kundtjänst / Deltid / Kontor / IT / Teknik
Söker du ett deltidsarbete att kombinera med dina studier eller med en annan syssla? Har du systemvana och vill få in ett fot på ett internationellt ledande företag inom teknikbranschen? Då kan detta vara tjänsten för dig! Just nu söker vi en ambitiös och effektiv orderhandläggare för ett konsultuppdrag - sök tjänsten idag!
Dina arbetsuppgifterSom orderhandläggare hos vår kund kommer du sitta på Supply Chain-avdelningen tillsammans med ett team på 5 stöttande personer. Dina arbetsuppgifter innefattar att:
• Hantera returuppdrag
• Administrera och göra bokningar i systemet Oracle
• Boka maskinflyttar via mail och kontakt med transportbolag
• Boka utleveranser av maskiner
• Hantera kvittningar
• Kommunicera med kunder via mail och telefon
KvalifikationerVi söker dig som vill arbeta 50 % under januari och februari månad, med möjlighet till förlängning. För att vara kvalificerad för tjänsten har du:
• Tidigare erfarenhet av att arbeta i kundtjänst eller i en administrativ roll
• Dator- och systemvana, det är meriterande om du tidigare arbetat i affärssystemet Oracle
• Erfarenhet av Office-paketet, främst Outlook
• Goda språkkunskaper inom det svenska och engelska språket
För att passa in i rollen är du social, stresstålig och noggrann. Du och dina kollegor kommer utgå från en gemensam mailinkorg och vi ser därför att du är kommunikativ och samarbetsvillig. I din roll arbetar du dock främst självständigt och tjänsten ställer därför krav på att du som person är självgående i ditt arbete. Vidare har du lätt för dig att sätta dig in i system och nya arbetsuppgifter.
Övrig informationDetta är ett konsultuppdrag och du får din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund i Solna. Tjänsten är på 50 % och du arbetar halvdagar måndag - fredag. Behovet är t.o.m. sista februari, med chans för förlängning.
Vi arbetar med löpande urval och tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdatum, sök därför tjänsten omgående! Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Clara Backlund på 08-663 99 00.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 2547
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktClara Backlund
clara.backlund@kfx.seFöretagKFX HR-partner Stockholm AB
AdressKFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38, Stockholm
Jobbnummer 3231215
Observera att sista ansökningsdag har passerat.