Orderhandläggare med kunskap i SAP

Randstad AB Malmö / Inköpar- och marknadsjobb / Malmö
2012-11-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderhandläggare med kunskap i SAP" (publicerad 2012-12-04) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Malmö i Malmö, Staffanstorp, Lund, Landskrona, Skurup eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Nu söker vi en Orderhandläggare med goda kunskaper i SAP för uppdrag hos vår kund i Malmö.
Uppdraget sträcker sig över ca 3-6 månader med goda chanser till förlängning.

Dina arbetsuppgifter  
Du ingår i ett team där dina upgifter betår av att;

• Registrera ordrar
• Besvara kundernas frågor om leveranstid och tillgänglighet för order
• Upprätthålla god kundrelation, tar hand om kundernas krav, frågor och önskemål
• Medverka till att servicegrad på order styrs enligt fastställda mål
• Utfärda proformafakturor för gods
• Fakturera och utfärda kreditnotor
• Följa upp avvikelser på fakturor
• Kontering av leverantörsfakturor

Din Bakgrund 
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete med inriktning order. Det är meriterande om du har vana från liknande arbete inom industrin och du får gärna ha arbetat med elektronikdelar/enheter sedan tidigare. Vi tror att du har vana av att arbeta med globala relationer och du får gärna ha erfarenhet av globalt speditionsarbete. 

Du har mycket god datorvana och arbetar obehindrat i Office-paketet -  telefon, fax och dator är dina främsta arbetsredskap.
Det är ett krav att du har kunskaper i SAP.
God svenska och engelska i tal och skrift är ett krav och har du dessutom kunskaper i tyska och franska är även det meriternade.

Dina egenskaper 
Vi söker dig som är trygg och stabil i dig själv och trivs med att jobba i ett mindre team. Du har en positiv grundsyn, trivs med att hålla en hög nivå av kundservice och är van vid att hantera kunders önskmål, klagomål etc. För att klara av denna roll krävs att du har lätt för att lära dig nya system och rutiner, "kan hantera många bollar i luften" och är självgående.
Ledord för denna roll är noggranhet, flexibilitet och en hög servicenivå!

Vi erbjuder ett uppdrag på ett globalt företag och en tjänst där du får ta mycket ansvar! 

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Charlotta Lundblad på tel 040-698 08 02
Vi ser fram emot din ansökan dock senast 2012-11-18 - vi arbetar med löpande urval.

Publiceringsdatum
2012-11-10

Arbetstider och omfattning
heltid/visstid

Ersättning
enligt ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-11-18
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Charlotta Lundblad, +46 040 6980802

Företag
Randstad AB Malmö

Adress
Randstad AB Malmö
Kalendegatan 26
21135 Malmö

Jobbnummer
1388625

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Malmö

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Malmö: