Orderhandläggare med kundserviceansvar till e-handelsföretag i Stockholm

Internection AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2024-08-09


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Internection AB i Stockholm

Vi söker en engagerad och noggrann orderhandläggare till vårt kontor i centrala Stockholm. I denna roll kommer du att spela en betydande roll i vår verksamhet genom att säkerställa att våra kunders beställningar hanteras och skickas på ett effektivt och korrekt sätt.

Publiceringsdatum
2024-08-09

Dina arbetsuppgifter
Administrera inkommande ordrar enligt fastställda rutiner och flöden.
Packa mindre och lättviktiga produkter för leverans.
Hantera kundkontakt via e-post, samt besvara kundfrågor och lösa eventuella problem på ett professionellt sätt.

Kvalifikationer
Utmärkta språkkunskaper i svenska, både i tal och skrift. Du behärskar grammatik, stavning och språkriktighet, samtidigt som du kan kommunicera på ett lättillgängligt sätt med kunderna.
Ansvarsfull och noggrann, med ett utpräglat öga för detaljer.
Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande, men inte ett krav.

Vi erbjuder:
En trivsam arbetsplats i Stockholm city med trevliga kollegor.
Möjlighet att vara en del av ett växande e-handelsföretag med utvecklingsmöjligheter.

Är du den vi söker? Skicka in din ansökan till oss redan idag, så återkommer vi till dig om vi tror att du är rätt person för tjänsten.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-08
E-post: jobb@internection.org

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Internection AB (org.nr 556965-3347)
Box 3407 (visa karta)
103 68  STOCKHOLM

Arbetsplats
InterNection AB

Jobbnummer
8831265

Prenumerera på jobb från Internection AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Internection AB: