Orderhandläggare i Södertälje - brådskande
Ace Consulting Services AB / Kontorsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ace Consulting Services AB i Södertälje,
Stockholm,
Solna,
Arboga eller i
hela Sverige Till vår kund söker vi en orderhandläggare.
Erfarenhet Prioritet
Kundorderprocessen 1-3 år Nödvändigt
Order processes 1-3 år Nödvändigt
Publiceringsdatum2008-07-11Beskrivning av jobbetArbetet innehåller till stor del att ta emot ordrar och exekvera dem i olika beställningssystem. Arbetet är fritt under ansvar. Man deltar i ett team på åtta personer som har varierande arbetsuppgifter.
Ordrar kommer in via mail och handläggarna använder sedan webben och ärendehanteringssystemet ARS för att ropa av ordrar. En del telefonsamtal kommer in till gruppen som till stor del handlar om frågor kring beställningar. Samtalen kan också vara av rådande karaktär avseende hård- och mjukvara. Den mesta konversationen sker på svenska men engelska förekommer också.
Kompetenser• Erfarenhet från liknande serviceroll nödvändig
• Korrekt i sitt sätt att uttrycka sig i tal och skrift nödvändig
• Engelska i tal och skrift önskvärt
• Intresse eller kunskap inom hård- och mjukvara önskvärt
• Gott kunnande inom Officepaketet nödvändigt
Personliga egenskaper: Engagerad, lyhörd, god samarbetsförmåga, social.
Språk: Engelska och svenska
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Startdatum: asap Längd: 3 månader med trolig förlängning. Arbetstid: 100%
ErsättningFast lön
Marknadsmässig
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-07-16
Ange följande referens när du ansöker: Orderhandläggare 0701
Ansökan kan skickas till e-postadress:
artem.franco@acecs.seKontaktArtem Franco, Rekryterare, 0708-873588,
artem.franco@acecs.seFöretagAce Consulting Services AB
AdressAce Consulting Services AB
Isafjordsgatan 11B, 5 tr
16440 Kista
Jobbnummer 269199
Observera att sista ansökningsdag har passerat.