Orderhandläggare
Maxkompetens Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2022-11-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderhandläggare" (publicerad 2023-03-21) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Motiveras du av kundkontakt och ansvar för att leverera lösningar vid uppkomna situationer? Vi söker dig som lockas av att vara länken mellan kunden och Spendrups, som vågar ta beslut och som sätter kunden i fokus!
Publiceringsdatum2022-11-22ArbetsuppgifterVi söker nu en vikarie till Order som kommer att arbeta inom båda våra funktioner Specialorder och Orderfaktura.Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att säkra bästa kundupplevelsen inom de områden som vi ansvarar för. De huvudsakliga arbetsområdena är ärendehantering i beställning-/ leveranskedjan, avvikelsehantering vid uppkomna restningar och fakturafrågor från kunder.
Inom dessa arbetsområden har grupperna ett brett ansvar, det kommer att ge dig en stor variation i ditt arbete och det bidrar till att du kommer att skapa dig ett stort kontaktnät inom och utanför företaget. Gemensamt för funktionen är att säkerställa att orderläggningen blir kvalitativ och att vi levererar en proaktiv och återkopplande service till våra kunder (Interna som externa). I rollen agerar vi ofta som spindeln i nätet och kommunicerar med kund via telefon och mejl.
Exempel på arbetsuppgifter:
Hantera orderläggning
Agera First line support vid fakturafrågor.
Övervaka och genomföra felsökning i våra digitala orderflöden
Problemlösning inom logistik och Transport
Administration och hantering av diverse övriga kundärenden
ProfilKvalifikationerFör att lyckas i jobbet behöver du vara driven, initiativtagande, organiserad och social. Du tar tag i saker och du är bra på att driva ditt arbete framåt. Som person är du en lagspelare och har en mycket god förmåga att samarbeta och att kommunicera med andra.
Vi söker dig som:
• Arbetat inom kundservice och är serviceinriktad med god vana av att hantera kontakter via telefon och mejl.
• Tidigare arbetat med logistik och transportfrågor
• Har relevant gymnasie-/ högskoleutbildning
• Hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift
• God datorvana och goda kunskaper i Officepaketet.
• Vana av att arbeta i ärendehanteringssystem så som exempelvis Salesforce
• Gärna erfarenhet av; Dagligvaruhandeln, Restaurang eller arbetat med Systembolaget.
På Spendrups och i gruppen jobbar människor som är målmedvetna, orädda och kreativa - hur du är som person är egentligen viktigast. Vi letar efter dig som har en vilja att lära dig och som ständigt vill utveckla dina kunskaper.
Övrig information
Tillträde: omgående och enligt överenskommelse
Varaktighet/arbetstid: Vikarietjänst till och med 2023-06-09 med goda möjligheter till förlängning , 08-17, helgfria vardagar
Placeringsort: Stockholm, St Eriksgatan 119
Du kommer att arbeta som konsult via Maxkompetens på plats hos Spendrups med goda möjligheter till förlängning.
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Isabel Paymandar.
Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR.
FöretagetSpendrups vision är att vara ett bryggeri i världsklass. Det innebär att vi stolt vill kunna jämföra oss med de bästa i världen i allt vi gör. Det gäller de produkter vi lanserar och de relationer vi bygger, hur vi agerar i nuet och hur vi satsar på sikt. Vår mission är att med kreativ kraft, långsiktigt ansvarstagande och passion skapa smakupplevelser och relationer i världsklass. Som medarbetare på Spendrups har du en viktig roll i vår gemensamma strävan mot världsklass och vi ser gärna att du identifierar dig själv med våra värderingar: Stolthet, Äkthet, Nyskapande och Handlingskraft.
Välkommen in!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMaxkompetens Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "8672".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Maxkompetens Sverige AB (org.nr 556647-6957),
http://www.maxkompetens.se Kontakt Isabel Paymandar
isabel.paymandar@maxkompetens.se Jobbnummer 7194892
Observera att sista ansökningsdag har passerat.