Orderhandläggare
eWork Scandinavia AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos eWork Scandinavia AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Södertälje,
Norrtälje eller i
hela Sverige Till vår kund söker vi en orderhandläggare.
Publiceringsdatum2014-04-04Beskrivning av jobbet• Lägga in inköpsordrar i vårt ekonomisystem, utifrån inköpsbegäran som chefer och anställda skickar in
• Att tillse att inköpsordrarna blir korrekt upplagda med rätt koder enligt regelverk
• Att bevaka att inköpsordrarna blir attesterade av rätt person, påminna
• Ta hand om ärenden i den gemensamma mejl-in-lådan.
• Hitta fel i ordrar så de i inte stoppas upp
• Hantera utredningar för ärenden som av någon orsak inte har processats
• Assistera anställda med att lära sig hur man fyller i rekvisition, godkänna i systemet, hantera Worklist etc
• Fakturahantering
m m
Kompetenser• Engelskakunskaper: manualer och systemet är på engelska
• Vana vid administrativa uppgifter
• Erfarenhet från orderhandläggning är meriterande
Startdatum: 2014-05-19
Längd: 2015-11-19 (möjlig förlängning)
Plats: Stockholm
Arbetstid: 100%
Språk: engelska
Vi presenterar kandidater löpande. Det innebär att vi ibland tar bort uppdraget från vår webbsida tidigare än sista ansökningsdag. Är du intresserad av denna tjänst rekommenderar vi dig att ansöka omgående.
Vid frågor, kontakta ansvarig rekryteringskonsult
charlotte.carlnas@ework.seArbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretageWork Scandinavia AB
AdresseWork Scandinavia AB
Klarabergsgatan 60, 1 tr
11121 Stockholm
Jobbnummer 1830663
Observera att sista ansökningsdag har passerat.