Orderdesk till kund i Nyköping!
Manpower AB / Inköpar- och marknadsjobb / Nyköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Nyköping,
Oxelösund,
Trosa,
Gnesta,
Flen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Nyköping,
Oxelösund,
Trosa,
Gnesta,
Flen eller i
hela Sverige Arbetsbeskrivning,
Vår kund i Nyköping söker nu en medarbetare till sin Orderdesk. Uppdraget startar i augusti och är löpande. Uppdraget leder med stor sannolikhet till anställning hos kund efter en viss tids inhyrning.
I rollen som Orderdesk administratör ansvarar du främst för,
• Ansvarig för planering av produktionsenheten
- Ansvarig för omplanering av produktionsenheten
- Ansvarig för underlag för tillverkning skapas vid ordertillfälle
- Ansvarig för att inköp kopplade till order desk funktionen utförs
- Ansvarig för att uppdateringar utförs i system inom överenskommen tid
- Ansvarig för att förändringar kommuniceras ut i organisation och till kund
- Ansvarig för att angivna ledtider hålls
- Ansvarig för att kommunicera nya ledtider till säljorganisation och ÅF
- Ansvarig för att KPI:er till order desk skapas
- Ansvarig för att efterkalkyler utförs inom 2 veckor från fakturering
- Delat ansvar för att utlovade leverensdagar hålls
Du jobbar kontinuerligt med ständiga förbättringar och kvalitetssäkrar arbetet. Du har befogenheter at ställa krav på SCM samt teamledare att tillgängliga resurser avsätts för att planeringen skall följas samt att produktionsenheten i Polen leveraras enligt ledtid. Du har befogenheten att styra planeringen över Nyköpingsenheten
Du rapporterar till Supply Chain Mangager (SCM)
Du kommer tillsammans med dina medarbetare i teamet verka för en professionell och proaktiv verksamhet med mycket god kvalité!
Kvalifikationer,
För att lyckas i rollen som Orderdesk administratör bör du gilla en dynamisk miljö, där nya utmaningar stimulerar till förändring och utveckling.
Vi ser gärna att du har en lämplig utbildning i grunden för rollen eller motsvarande erfarenhet förvärvad genom yrkeslivet för detta jobb.
Du är professionell i ditt agerande, skapar ordning och reda runt omkring dig.
Det är viktigt att du är serviceinriktad med en positiv inställning och tycker om att ha många bollar i luften samtidigt samt att du kan hantera att kommunicera med många människor utan att tappa fart.
Du har mycket god förmåga att kommunicera i tal och skrift i både svenska och engelska (meriterande om du talar tyska).
Du har goda datakunskaper.
Dina personliga egenskaper är viktiga för tjänsten och värdesätts högt!
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Övrigt,
Du söker tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida
www.manpower.se. Gå sedan in på den aktuella tjänsten och klicka på "ansök" länken. Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten komma att vara tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2017-07-07ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-02
Ange följande referens när du ansöker: 26533
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Pettersson fd Holmgren
lindho@manpower.se 155,202,585
FöretagManpower AB
AdressManpower AB
61132
61132 0480
KontorsadressSpelhagsvägen 15, 611 31 Nyköping
Jobbnummer 3595939
Observera att sista ansökningsdag har passerat.